Podcast Mannen van de Tijd

Ik ben benieuwd naar de nieuwe vorm. Erg genoten de afgelopen jaren. Dank hiervoor. We hebben zo een beetje dezelfde horlogereis gemaakt. Van klein grut, naar SKX, naar het wat hogere segment, naar Rolex. Ook zitten we in dezelfde leeftijdscategorie. Ik kon me dan ook erg vinden in de podcasts.

Alvast veel succes met wat er komen gaat.

4 likes

Lieve berichten allemaal mensen. Dank voor deze steunbetuigingen! Net afgemonteerd, en het wordt een knaller die laatste!

26 likes

Jammer heren… Heb met veel plezier geluisterd, bedankt hiervoor! Ben ook benieuwd naar de laatste aflevering!

1 like

Ah hij staat erop zie ik!

Vanmiddag zit ik uurtje in de auto, dan ga ik hem luisteren.

1 like

De laatste “Tijd”

6 likes

Het bericht van Fred kan ik alleen maar beamen! Heel nice om dit allemaal te lezen. Super om te zien dat er zoveel mensen plezier beleven aan onze podcast! :pray:t3::pray:t3::pray:t3:

20 likes

Dank voor de podcast, elke keer weer fijn om naar uit te kijken en te luisteren. Heb het vanaf het begin gevolgd. Dank voor alles!!!

1 like

Net het laatste deel geluisterd, heb genoten en alles geluisterd vanaf het begin.
Hopelijk zetten jullie nog door in een andere setting.
Maar voor nu bedankt !

1 like

Zoals iedereen voor mij, ook geluisterd en ook jammer om te horen dat het stopt. Maar ik moet wel zeggen, begrijpelijk. Pas wat later in de horloge reis bij jullie podcast uitgekomen. Maar wel alles geluisterd, op die ene koffie aflevering na. Het is goud om te horen, dat in deze laatste aflevering, de chemie er nog wel altijd is.

Ik meende iets te horen, dat er al wat ideeën voor een vervolg, waren besproken in dit topic. Niet meekregen maar ben er zeer benieuwd naar.

Bedankt voor alle vermakelijke auto ritjes :ok_hand:t2:

6 likes

Vandaag tijdens mijn rondje hardlopen heb ik zeker tien minuten op mezelf ingepraat met de boodschap dat ik die AirKing eens moest halen. Daarna uiteraard wel weer snel genezen. :grin:

Het was een mooie terugblik op veel mooie podcasts. :ok_hand:
Waarvoor nogmaals veel dank.

5 likes

Echt heel erg jammer. Hoop dat een nieuw idee van de grond gaat komen en dat daarin ook genoeg ruimte is voor de zin en onzin van wat alles wat er gebeurd rond horloges

4 likes

Ook weer genoten van deze laatste aflevering. Mede door jullie de horloge hobby verder ingesleurd en staat er niet geheel toevallig sindskort een Profitec op het aanrecht. Bedankt voor al die jaren aan podcast plezier. En hopelijk zien we jullie, in welke vorm dan ook, nog terug. Squaleeee.

6 likes

Dank voor de vele leuke luister-uren !

Ennuh, zo’n oudejaars aflevering : GAARNE ! :popcorn::popcorn::popcorn:

7 likes

Erg jammer mannen! Was een leuke aflevering. Hoop toch echt op een doorstart!

2 likes

Ik ben jullie net pas één jaar aan beluisteren en nu gaat de stekker eruit. Wat ontzettend jammer.

3 likes

Bedankt heren,

Ik heb nog nooit zo veel naar podcasts geluisterd als die van jullie. Jullie hebben echt iets moois neergezet.

5 likes

Ha ha, idem hier : 1 1 6 9 0 0 , :steam_locomotive: is ………:joy:

6 likes

:cry:

2 likes

Vanaf afl. 1 direct erbij. Dank voor alles. Ga mijn eigen grijns missen bij elke keer Squale op het einde van een aflevering.

5 likes

Net de laatste aflevering achter de rug, die intro was goud, tranen in mn onderbroek :laughing: Het ga jullie goed heren !!

3 likes