Ach, @De_Guru , @Sjorsson en @Twan , wat ontzettend jammer om te horen!
Ik heb alle afleveringen met heel veel plezier beluisterd. En ik heb een topavond gehad bij jullie in de studio, bij het maken van ‘De Grote Squaleshow’, met Team Squale HFLE! Ik wens jullie heel veel succes en plezier met jullie toekomstige activiteiten. En bedank voor de mooie tijd! ![]()

Wat een gemis! Maar respect voor jullie. Echt een top podcast en ik sluit me aan bij velen die hierboven al die mooie dingen zeggen. Er is gewoon geen horloge podcast zo goed als jullie en dat is echt heel erg knap. Benieuwd naar vrijdag en daarna gaan we uit weemoed gewoon beginnen met Aflevering 1. We moeten toch iets
Ook benieuwd of dat ene grote nog komt. Jullie teasden ooit een soort jubileum event. Dat gaat hopelijk nog in wat voor vorm dan ook plaatsvinden ![]()
Jammer heren! Altijd met veel plezier geluisterd. Nu dus maar opzoek naar een andere die net zo lekker luistert maar dat zal wel lastig worden.
Succes met jullie verdere plannen in de toekomst en wie weet kunnen wij daar nog van meegenieten.
Ja daar zat ik ook nog aan te denken ja.
Jammer mannen! Altijd met veel plezier naar jullie podcast geluisterd. Bedankt voor het lachen! ![]()
@De_Guru @Twan @Sjorsson
Geweldig genoten al die jaren! Vanaf het begin van mijn HF tijd in 2019 geluisterd en voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn horloge ‘hobby’ !
Hopelijk tot snel in welke vorm dan ook! (Horloge en auto’s kan altijd nog
) Dank voor jullie jullie tijd en passie!
Erg jammer. Altijd met veel plezier naar jullie geluisterd ![]()
Ik bespaar je de hoop haha
We gaan door in andere vorm
Ja joh! Bouw de spanning nog meer op ![]()
![]()
![]()
![]()
🫶🏻
Zo echt hè, er is volgens mij een aflevering die ik na 17 minuten uitzette omdat het alleen maar over eten en het weer in een Duitse stad ging. Overigens gebeurd dit vrij vaak en zijn het niet de afleveringen met RJ, Daan en Nacho.
TikTok, YouTube of OnlyFans? ![]()
Dat is erg jammer, ik luisterde altijd erg graag naar jullie podcast. Helemaal als ik een een stuk moest rijden.
Wel grappig als de vrouw naast me zat en de podcast opstond ze niet begreep hoe jullie eindeloos konden ouwehoeren over horloges ![]()
Hopelijk komt er een soort van doorstart.
Wat jammer! Jullie hadden zo’n goede chemie en het bleef altijd de hele tijd boeiend. Heel erg jammer!
Ontiegelijk jammer heren! Altijd met veel plezier en herkenning geluisterd sinds ik met de hobby serieus begonnen ben. Leuke ervaringen mogen horen van jullie horloge avonturen. Ben benieuwd naar de aflevering vrijdag en hoop stiekem wel op een soort van doorstart
Bedankt @De_Guru @Sjorsson @Twan!
Wat jammer zeg! Vanaf de eerste opnames uit de kledingkast tot de (op één na) laatste, ik heb er van genoten! Bedankt voor het lachen heren ![]()
Squale
Benieuwd naar nieuwe stappen eventueel. Ik was altijd met smart aan het wachten op een nieuwe aflevering, erg genoten dus ! Dank ![]()
Wow wat een k*t nieuwe zo. Dit was 1 van de podcasts welke ik trouw elke keer luisterde en na een vakantie periode lekker achter elkaar kon luisteren. Ben heel benieuwd wat het nieuwe concept gaat worden. Scheelt wel weer geld uit geven aan horloges en ierse whiskey