Balen mannen! (Bijna) elke aflevering met plezier geluisterd. Hoop dat jullie een mooie manier kunnen vinden om het een vervolg te geven.
Jammer mannen! Ben erg benieuwd naar het vervolg.
Ik neem aan dat jullie daar dan niet alle 3 bij betrokken zijn?
Heel spijtig, mede door de podcast ben ik me nog meer op horloges, koffie en ontbijtwhisky gaan gooien. Bedankt ! Hopelijk doen jullie toch nog iets leuk samen. ![]()
In positief licht scheelt dit wel veel geld op horloges Ʃn koffie gebied. ![]()
Maar bedankt voor de afleveringen mannen.
Was leuk naar jullie te luisteren.
Succes met wat er verder komt
Jammer mannen, maar jullie zullen hier een goede reden voor hebben.
Hier ben ik het wel mee eens idd.
Zeker die Fratello on Air sla ik altijd over.
Jammer zeg, afgelopen jaar ontdekt en alle afleveringen intussen geluisterd.
Er zal ongetwijfeld een hele goede reden voor zijn, hartelijk bedankt voor de moeite die jullie al die tijd er in hebben gestoken!![]()
Heel heel heel heeeeeeeel erg jammer dit!! De combi van jullie drie"en is lastig om mee 'door te starten lijkt me dat kirjgt een totaal andere dynamiek vrees ik.
Ik weet niet de exacte reden(en) natuurlijk maar eventueel een doorstart āmannen zonder tijdā
een optie voor jullie 3 ?
Het ga jullie goed!
Hartelijke groet
Shit man. Maar kan het jullie niet kwalijk nemen en ben dankbaar voor de mooie podcasts en gezelligheid.
Ondertussen veel andere horlogepodcasts geprobeerd, maar zit nog geen blijvertje tussenā¦
Dat is jammer. Bedankt voor de vele uren luisterplezier tot dusver.
Ow heren wat jammer om te horen, ik vond het geweldig om naar jullie te luisteren.
Ik hoop wel dat jullie wat in horloges blijven doen zodat we daar ook van kunnen genieten.
Nogmaals jammer want ik keek er altijd wel naar uit, zeker als ik veel moest rijden in de auto vloog de tijd voorbij.
Was er al een beetje bang voor na jullie laatste mededeling. Erg jammer, maar aan alles komt een eind. Ik heb in ieder geval heel veel plezier gehad aan jullie podcasts tijdens het lopen of autorijden - dus dank daarvoor!
Jammer om te horen mannen!
Jullie hebben me als nieuwe āverzamelaarā geholpen met mijn persoonlijke ontdekkingsreis. Misschien niet helemaal hoe je dat zou verwachten, maar mede door de podcast kreeg ik de bevestiging dat nieuwe horloges niet hetgeen was waar ik naar op zoek was.
Microbrands, bekende merken, het enthousiasme wat jullie daarvoor hadden, dat kreeg ik zelf maar niet. Blij was ik niet met mijn nieuwerwetse horloges. Ja, steeds maar heel eventjes. En dat hoorde ik ook wel terug in jullie verhalen.
Het heeft mij dus geholpen om door te gaan naar āoverlooked vintage merken / modellenā. Scheelt me ook een hoop leergeld⦠Dus als we elkaar ooit tegenkomen, trakteer ik het eerste rondje. ![]()
Aaah shit zegā¦dat is jammer om te horenā¦maar ik hoop wel op een vervolg!!
Dank voor de afgelopen jaren, altijd erg van genoten! Ga er vrijdag voor de laatste keer nog eens goed voor zitten ![]()
Stoppenā¦ā¦
dat ga ik echt missenā¦
Aaaah balen! Heel wat uren filerijden doorgeraakt met jullie gezwets op de achtergrond, was erg gezellig.
Bedankt om de mooie momenten met ons te delen.
ā¦squaleā¦
@De_Guru @Twan @Sjorsson hartelijk dank voor de mooie luister uurtjes. De enige horloge podcast waar ik 2 wekelijks naar uit keek. Het was me een genoegen. Chapeau!
![]()
HĆØ wat jammer! Ik luisterde de podcast altijd met veel plezier tijdens het forenzen. Ik ben benieuwd of er nog een vervolg in nieuwe vorm komt!
He wat klote⦠vind ik echt jammer ![]()
Jammer Freddie! Mijn favoriet was toen je die 116900 kocht en je neef (?) langskwam. En de poep in de schroefjes grappen over Twan zijn baby icm Santos