Podcast Mannen van de Tijd

Toch een puntje van kritiek.
De #polscontrole heb ik even gemist denk ik en het ging akelig weinig over the Big R… matige aflevering als je het mij vraagt.

2 likes

Haha nou, ik houd van het speculeren. Maar om de verwachtingen toch wat te temperen; het ziet ernaar uit dat we niet in deze vorm doorgaan. We zijn nu aan het uitzoeken wat we er wel mee gaan doen.
De eerstvolgende aflevering zullen we hier uitgebreid op terugkomen!

20 likes

Alvast daarop vooruitlopend; We willen graag ook binnen de community kijken of we het platform groter kunnen maken. Dus mocht je je aangesproken voelen om bij te dragen, drop even een berichtje bij mij of @Twan, dan komen we wellicht even op de lijn.

6 likes

:white_check_mark:

2 likes

Op repeat zetten…

2 likes

Groter is niet altijd beter. Ik ben benieuwd wat jullie in petto hebben.

1 like

In navolging van het live-modden van mipnick; een hydromod stap voor stap doen in een uitzending .

Zoiets ?

1 like

Dank voor alle mensen die zich hebben gemeld. Mannen van de Tijd gaat dus stoppen… Vrijdag de laatste aflevering! Hebben jullie nog favoriete momenten uit de podcast die je terug wilt horen? Geef me een afleveringnummer en tijdscode, dan voeg ik die bij een mogelijke compilatie…

18 likes

Dat is jammer mannen :+1:

2 likes

En daarop volgend; we zijn dus aan het ontdekken of er een doorstart gemaakt kan worden, zij het wellicht in een ander jasje.
We zijn met een aantal mensen in gesprek hierover!
Luister vooral de laatste aflevering aanstaande vrijdag!

19 likes

@De_Guru @Twan @Sjorsson

Jammer heren… zal de juiste redenen hebben.
Het was elke keer weer een leuk stukje ontspanning in de auto.
Het is een eer om een een bijdrage te hebben mogen geven aan jullie avontuur.

Tot.snel.

7 likes

Zonde! Ik vind het jammer, de mix van lol en inhoud was (vaak) meer dan prima!

5 likes

Wat jammer zeg. Het klinkt ook zo abrupt. Maar alle respect voor alle mooie afleveringen die jullie belangeloos hebben gedaan. :raised_hands: Was altijd een feestje om te luisteren.

Overname door Fratello @rjbroer? :grin: :ok_hand:

5 likes

Wat jammer mannen! Vond het heerlijk om naar te luisteren! Kan me ook niet voorstellen dat evt met behulp van mensen uit het forum niet een doorstart kan plaatsvinden!

2 likes

Dank voor de mooie podcasts die jullie hebben gemaakt heren, altijd met passie en humor.

Was tof! :hugs:

3 likes

Jammer hoor, het is toch een uniek concept. Beter dan die saaie podcasts van Fratello als ik eerlijk ben :slight_smile:

5 likes

Gloeiende das echt jammer !

Dat zou fijn zijn en de kleur van het jasje maakt niet uit :smile:

2 likes

Oh jammer! Was altijd een favo podcast om even te luisteren.

Van de andere kant snap ik ook dat het veel tijd kost om de podcast te produceren.

Wat heb ik in elk geval genoten van MvT!

Dank :pray:

4 likes

Thnx man! We hebben het ook met veel plezier gemaakt en kijken er positief op terug :call_me_hand:t2:

5 likes

Jammer, maar leuk dat er in ieder geval een opvolger komt. Er is behoefte!

3 likes