Leuk, dit kende ik nog niet. Heb mezelf gelijk geabonneerd en ga straks eens even wat aflevero’s luisteren.
Grazie!
Gezellig ![]()
Het lijkt alsof jullie het format van MvT iets hebben aangepast in positieve zin, want de afgelopen afleveringen waren anders van opzet en/of inhoud en bovenal echt heel interessant en top. Ga daarmee door.
![]()
Ik bedoelde niet de mannen zelf. ![]()
Het was wel weer een leuke en boeiende afleveringen. Alleen van een Explorer en GMT heb ik wel een beetje een beeld. Maar toen het ging over sleutelhangers met een SW200 en een rubberenband miste ik de shownotes op Instagram wel heel erg.
Ik ben nog steeds lost. ![]()
Ja terecht! Alleen speelt er wel het een en ander op de achtergrond. Daar komen we ook nog wel op terug. Het
Voor nu kunnen we hier zeker even wat delen:
Ah dat is al super! ![]()
Zowaar een nieuwe aflevering!
Was helder, duidelijk en strak geregisseerd.
Maar ze laten ons wel in het ongewisse ![]()
![]()
Normaal kan ik de rit naar huis vullen op de vrijdag. Dat gaat lastig zo
Poah, het word wel spannend gemaakt ![]()
Ook ik ben weer bij. Twee heerlijke afleveringen, mede door de onderwerpen die mij aanspreken, naast horloges; auto’s, ondernemerschap, machineparken en architectuur/gebouwen. En het enthousiasme.
Heerlijk luisterplezier - met de sportuitlaat dicht. ![]()
Oeh, die dienstmededeling ga ik morgen lekker tijdens het hardlopen luisteren.
Je doet de 200m sprint? ![]()
Je mag ook wel eens geen zin hebben om te sporten toch?
Dan is dit ideaal. ![]()
We worden nu al zo lang geteaserd dat er ‘iets aan zit te komen’ dat ik nu wel heel benieuwd begin te worden!
Nog paar weekjes geduld dan…
Mogen we al gaan gissen?
Ik gok op een overname door Ace. Of Fratello!
![]()
Ik denk dat ze een groene Rolex Oyster perpetual met MvdT logo gaan verloten onder de luisteraars. ![]()
Ben benieuwd. Al jaren een trouwe luisteraar kom maar op!