Thanks!
Leuk om te horen.
Wederom een zeer aangename aflevering en deze tijdens mijn avondwandeling beluisterd. Erg tof dat er voortaan uiteenlopende onderwerpen worden behandeld. Is verrassend en vernieuwend. Ga zo door boys:blush:![]()
![]()
Toffe aflevering kerel.![]()
Leuke aflevering, relaxte gast, dank!
Leuke aflevering en idd n voordelige manier om n horloge naar n hoger niveau te brengen. Zelf in t verleden ook n vergelijkbare mod gedaan met n SKX.
Ik heb alleen vrij weinig met Nato’s…
Leuke Podcast. Lekker veel afwisseling in alle afleveringen die ik tot op heden heb geluisterd. ![]()
Nu de Holthinrichs 2.0 aan het beluisteren.
Top weer.
“Hanenpootleer - kipledâh” ![]()
![]()
![]()
Ik loop wat achter met luisteren edoch heb ik nog een dingetje te zeggen over de rubberen aflevering.
Briljante aflevering uiteraard, hulde! Wat ik zou willen toevoegen is dat die dure straps van buiten de Europese Unie best goedkoper aangeboden kunnen worden als de verkopers dat maar willen faciliteren/doen. Als men producten verkoopt naar buiten het verkopende land kan dat zonder BTW verkocht worden. De BTW wordt betaald in het land van gebruik. Alleen is dat een extra administratieve ‘last’ voor de bedrijven.
Dit kan je (dus) zo’n 19-21% schelen (die je vervolgens wel weer aftikt binnen Europa, maar je betaald in ieder geval niet dubbel).
Ik heb dat in een verleden al aan Arthem gevraagd te doen, dat weigerden ze… (ook na 3x vriendelijk vragen en uitleggen). Dan wordt ik narrig en koop m’n bandjes wel in de EU (het beleid werkt dus).
Je ziet het ook wel op sites binnen Europa; prijzen voor EU en niet EU. Het is denk ik een kwestie van willen.
Goed, deze uiteenzetting is een toevoeging aan de prachtige aflevering. Ben nu bij de Tilburgse modder, wat een held!
Eensch!
Hele leuke aflevering!
Als techneut kan ik echt genieten van hoe gepassioneerd Michiel erover praat. Ging lekker alle kanten op
heerlijk
Echt een mooie kerel
Heerlijke aflevering! Gewoon lekker 1,5u ouwehoeren en stiekem ging het maar weinig over horloges; toch de volle tijd met volle aandacht geluisterd ![]()
Ja jongens mooie aflevering met holthinrichs. Leuk om te horen hoe hij gestaag verder bouwt en welke enorme passie hij heeft.
Miste wel de polscontrole ![]()
![]()
Eens, miste ook de polscontrole, maar wát een fijne aflevering weer. Super inspirerende gast met heel veel mooie verhalen. Echte ondernemerslust.
Klein puntje misschien; ik snap dat jullie elkaar al uitgebreid hadden gesproken en elkaar kennen, maar voor mij waren de eerste afleveringen over hem wat weggezakt, dus een intro over de gast is dan wel fijn. Maar dat vind ik eigenlijk altijd wel; zet je gast even neer in 4 a 5 zinnen, dan weet je als luisteraar waar je naar luistert.
Waarvan akte. Nemen we mee.
So, wat een toffe aflevering bij Holthinrichs! Is niet goed voor mijn voornemen om effe niks nieuws te halen. Ben erg enthousiast geworden over het bedrijf, de passie en het klaarblijkelijk vakmanschap achter de horloges. Uniek en prachtig gemaakt, das wat anders dan de gemiddelde etalage van de dorps juwelier.
We missen al wel een paar afleveringen de show notes kerels. Als ik zit te luisteren (meestal in de trein) is het opzoeken, scrollen, lezen én luisteren tegelijk gewoon ondoenlijk voor me, dan komt er maar een beetje binnen van het gelul. Luisteren én ploatjes kijken op ista lukt nog wel.
Dankjewel! En terechte opmerking! Dat kan beter. We gaan ons even beraden hoe we dit in het vervolg vorm kunnen geven.
Afgelopen week de 2 laatste afleveringen geluisterd en dat was weer dikke top !! En inderdaad de Holtinrichs was geweldig
hoe gepassioneerd hij verteld vind ik prachtig om te horen ![]()