Lijkt me een heeuuuul goed plan
Inderdaad van harte heren en wat voor een aflevering was het weer… Een aantal keer van die ‘o ja’ momenten, met tranen over mijn wangen. Ik kijk uit naar die marathon aflevering. Ga zo door, blijf vooral lol maken en ik kijk uit naar het jubileum feestje
ergens omgeving Uden dan maar?
Gefeliciteerd mannen!
Was weer een mooie aflevering dit!
Er is een nieuwe aflevering MvdT. Nu in/met de Oris Boutique Amsterdam
Leukste afl. tot nu toe!
Helder, informatief en leuk. Goed gedaan
Eens! Heerlijk om naar te luisteren. Top gedaan weer mannen!
Leuke aflevering! Interessant onderwerp, leuk met die twee invalshoeken . Na RJ Broer nog iemand die een heus (iconisch) model van een groot merk op zijn naam kan schrijven…
PS1 Je had die vintage 65 pas nà dit topic in de verkoop moeten doen…
PS2 Dat topic kan dicht toch?
True! Gedaan
Spotify Wrapped 2020 laat je ook je favoriete podcasts zien. Mannen van de tijd staat bij jullie toch ook op nr. 1?
Haha episch hoor! Thanks @wilfox, @Jason_Nash, @Mike en @scrubsaurusrex
Ik blijf het echt heel cool vinden dat het zoveel beluisterd wordt!
Ik vind de podcasts MvdT altijd heerlijk wegluisteren. Ik heb ze vaak opstaan tijdens het werk als ik iets in Excel aan het klooien ben.
Ga zo door! Ook erg leuk dat jullie vaak interessante sprekers en gasten hebben.
Gaaf zeg, dankjewel!
Ik luisterde vooral veel in de auto, maar sinds we thuis zitten was ik een beetje bang dat podcasts het niet voor mij zouden zijn. Niets is minder waar, heerlijk, soms ook tijdens het werk tijdens vervelende klusjes!
Tof man! Leuk om dit te horen! Het is vooral ook goed om te horen dat er echt veel mensen ‘trouw’ aan de podcast blijven, ondanks dat we blijven experimenteren. Klinkt heel zweverig maar daar ben ik heel dankbaar voor
#31 leuke aflevering weer maareh, geen Insta shownotes?
Hier inmiddels ook een trouwe luisteraar. Erg leuke podcast!
Ook goed om te zien dat jullie inmiddels sponsoren weten binnen te halen, een volledige aflevering besteden aan één sponsor is alleen wat veel. Zeker in deze laatste editie met deze Deloitte start-up.
Deloitte. Deloitte. Deloitte…
Wat mij betreft is het onafhankelijk keuvelen over horloges leuker.
Deloitte.
Thanks! Komen eraan vandaag!
Goed om te horen, dankjewel!
Tsja, we regisseren wel maar censureren niet… We krijgen er geen rode cent voor kan ik je verklappen. Dus wat betreft onafhankelijkheid zit dat wel snor
Maar nogmaals; wel erg goed om te horen dat je luistert!