Podcast Mannen van de Tijd

Yeah, :+1:t2:

Maar de laatste aflevering, volledig aan deze start-up besteed, vond ik wat minder. Wel vermakelijk, maar voor mij wat te veel exposure.

Bij zo’n Oris Boutique aflevering trok ik dat veel meer. Ging het 90% over Oris horloges en 10% over de Boutique. Die balans was wat beter vond ik.

Groetjes een kritische fan :kissing_heart:

2 likes

Kritiek is altijd welkom, zeker als je jezelf ‘fan’ noemt :grin:

Ik snap wel wat je zegt hoor! Het is soms moeilijk om balans te vinden tussen het onderwerp en de mensen met wie je aan tafel zit. Bij de Oris Boutique ging dat beter, omdat je het dan ook echt over Oris als horlogemerk kan hebben.
Suggesties voor onderwerpen zijn overigens altijd welkom!

1 like

Mag ik ook een suggestie doen over jullie logo?

:innocent:

Mijn vrouw is grafisch vormgever, wil wel een keer vragen of ze wat voor jullie wil maken. Als je wil.

Edit: andere suggestie: banden en bracelets. Kunnen elk horloge een behoorlijk ander gezicht geven :white_check_mark:

3 likes

I like where this is going!
Ik stuur je wel een bericht :ok_hand:t3:

1 like

Daar hoorde ik nou niet echt direct sponsering in. Volgens mij werken de besproken initiatiefnmers er ook niet meer? @Twan? Ik zie ook niet echt een link met Deloitte en horloges maar dat kan aan mij liggen.

Een goede podcast maken kost tijd en ergens ook geld (net als elke hobby) dat je als podcast maker bijvoorbeeld 1 of 2 reclames tussendoor zou gooien zou voor mij geen belemmering zijn om te luisteren en het hoeft de onafhankelijkheid ook niet aan te tasten.

Zet ik even in een PB

1 like

Gave podcast met @DapperDutchDude weer heren!

Ik kon niet slapen (03:07 atm), dus ik dacht ik ga hem maar alvast luisteren :blush::wink:

Maareh… Ik hoor af en toe iemand ‘klokjes’ zeggen, maar die hangen aan de muur toch? :upside_down_face:

Ik gok de laatste van het jaar, dus tot volgend jaar heren! Ohh, en alvast gefeliciteerd met de NA’s van de Tudor, Grand Seiko, Grönefeld en #makecartiergreatagain :innocent::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Kan je nu wel slapen?

1 like

Nee man, word helemaal gek hier, 3 nachten expres doorgewerkt, en nu al 3 nachten de slaap niet kunnen vatten…

1 like

Daar kan ik me onder deze druk iets bij voorstellen… :grimacing::wink:

2 likes

Kunt er ook prima een rondje op hardlopen

1 like

Thanks uiteraard weer voor het luisteren!
Inmiddels staat de shownote ook op Mannen van de Tijd Instagram

Suggesties zijn altijd welkom!!

2 likes

Klopt, doe ik ook regelmatig👍🏻

2 likes

Nieuwjaarseditie gisteren geluisterd, was weer leuk. Benieuwd naar het ‘…en meer’ :hugs:

PS kijk maar even in ‘off topic’ voor inspiratie…audio, bier, messen en niet te vergeten LEGO! :sweat_smile:

1 like

Haha we zijn al druk bezig! Lego is nieuw voor ons :joy:

Boys and their toys… :sweat_smile:

https://www.horlogeforum.nl/t/i-hate-lego/121752/1235?u=wilfox

Damn! Nooit geweten dat er zoveel (volwassen) LEGO fans waren :sweat_smile:

Ja, joh. Nog een tijd- en geldverslindende liefhebberij… :sweat_smile:

1 like

Ga je er niet in verdiepen. Je loopt er echt op leeg (net zoals die klote horloges)

afbeelding

4 likes

Leuke aflevering weer mannen. Mbt meer off topic is een begrijpelijke keuze. Hopelijk wordt niet een soort grey nato podcast / Avw “lifestyle” wordt waarbij het alleen nog gaat over veel te ontoegankelijke en oubollige hobby’s.

1 like

Ik weet pas sinds vandaag dat er iets mankeert aan The Grey Nato. Zal mezelf na laten kijken. Komt goed.

Ik vind dat echt heerlijk om te luisteren. En 4x4 is niet per definitie een oubollige hobby. Misschien hadden die auto’s van Lego moeten zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes