Kritiek is altijd welkom, zeker als je jezelf ‘fan’ noemt
Ik snap wel wat je zegt hoor! Het is soms moeilijk om balans te vinden tussen het onderwerp en de mensen met wie je aan tafel zit. Bij de Oris Boutique ging dat beter, omdat je het dan ook echt over Oris als horlogemerk kan hebben.
Suggesties voor onderwerpen zijn overigens altijd welkom!
Daar hoorde ik nou niet echt direct sponsering in. Volgens mij werken de besproken initiatiefnmers er ook niet meer? @Twan? Ik zie ook niet echt een link met Deloitte en horloges maar dat kan aan mij liggen.
Een goede podcast maken kost tijd en ergens ook geld (net als elke hobby) dat je als podcast maker bijvoorbeeld 1 of 2 reclames tussendoor zou gooien zou voor mij geen belemmering zijn om te luisteren en het hoeft de onafhankelijkheid ook niet aan te tasten.
Ik kon niet slapen (03:07 atm), dus ik dacht ik ga hem maar alvast luisteren
Maareh… Ik hoor af en toe iemand ‘klokjes’ zeggen, maar die hangen aan de muur toch?
Ik gok de laatste van het jaar, dus tot volgend jaar heren! Ohh, en alvast gefeliciteerd met de NA’s van de Tudor, Grand Seiko, Grönefeld en #makecartiergreatagain
Leuke aflevering weer mannen. Mbt meer off topic is een begrijpelijke keuze. Hopelijk wordt niet een soort grey nato podcast / Avw “lifestyle” wordt waarbij het alleen nog gaat over veel te ontoegankelijke en oubollige hobby’s.