Podcast Mannen van de Tijd

Lekker om te luisteren tijdens het werk… elke keer weer.
Moet wel toegeven, dat ik na de aflevering toch stiekem weer op zoek ga naar bepaalde modellen… :see_no_evil: en @willemC wat een mooie vent met ze droge humor :joy:

Op naar de volgende… :watch:

2 likes

Heb hem deze week met veel plezier geluisterd. Met name het verhaal over de Romereis was erg vermakelijk tijdens mijn middagpauze😂

3 likes

Was weer een mooie aflevering mannen. Zou best elke week mogen :wink:

1 like

Voor het eerst geluisterd, hier kunnen nog veel Nederlandse podcasts een puntje aan zuigen!
En prachtig om het Twentse accent te horen bij de Podcast, Tukkers for the win! @HanDavinci

3 likes

4 likes

Ik wist niet dat het @willemC was, inderdaad heerlijke humor en een fijn accent :grin:

2 likes

Oef… Han die een “eigen” merk gaat beginnen. Nummer 10.000 die met een eigen merk wilt gaan komen. :dizzy_face:

Verder wel leuke podcast om te luisteren. Altijd vermakelijk dat flauw gewauwel over horloges. :grin:

Nou! Is dat even een potje aardig en bemoedigend!

1 like

Ja sorry. Wanneer ik iemand hier roepen dat hij/zij een horloge merk wilt gaan beginnen dan moet ik denken aan die al die merken waar ik mee wordt doodgegooid op social media.

Maar even daar los van. Ik mag toch mijn mening geven? De podcast zat verder leuk in elkaar. Heb ook een paar keer mee kunnen lachen. :upside_down_face:

1 like

Je mening zou pas de moeite waard zijn als je iemand zou aanmoedigen er iets moois van te maken in plaats van er van uit te gaan dat het een Fillipo Loretti 2.0 wordt.

6 likes

Technisch gezien kan niemand je dat verbieden, maar je kunt jezelf ook eens afvragen of iemand erop zit te wachten wanneer je je mening geeft over iets waarvan je nog op geen enkele manier weet hoe iemand dat in gedachten heeft.

Een liefhebber die zijn visie op onze hobby in daden omzet. Wat is daar in godsnaam mis mee?

5 likes

Ik verbied hem niks. Van mij mag Han doen wat hij wil. Alleen de motivatie dat hij zich “verveelde” en daarom horloges wilt gaan produceren klinkt niet echt overtuigend. :sweat_smile:
Verder vind ik het allemaal best. Als Han toch deze stap gaat nemen dan wens ik hem veel succes. Ben benieuwd welke kant hij opgaat en wat voor ideeën hij heeft.

1 like

Ik ga het zeker volgen iig. Benieuwd wat er zich uit dat brein ontspruit. En als ik het ècht tof vind, zal ik het nog kopen ook.

3 likes
  1. Ze worden veel te duur voor je.
  2. Je mag er toch geen kopen, dus waar maak je je druk om?
8 likes

Podcast was weer leuk mannen :+1:t2::+1:t2:

Saaaaaaaaai!!!

6 likes

Had niks anders van je verwacht. :wink:
Ik maak mij nergens druk om. Jullie maken je druk om hetgeen ik schrijf. Gelijk gaan 2/3 mensen hier staan stuiteren.

1 like

:hear_no_evil: hij geeft hem gewoon

Gaaf trouwens dat nieuwe Mirco-rotor uurwerk. Zat er toevallig enkele weken geleden zelf verlekkerd naar te kijken. Jammer dat het nog niet in een tastbaar horloge zit, anders had ik het gelijk gekocht haha.

2 likes

Dat is toch de perfecte motivatie?
Zo werk ik bijvoorbeeld omdat ik me verveel. Nu kan ik dat mooi op m’n werk doen. Betere motivatie heb ik niet nodig.

4 likes

Viel me ook op, vond het ook een fijne radiostem :innocent: eerste keer dat Willem te gast was toch?

1 like