Yes.
Al is het vlammetje nu aangewakkerd ik kan wel wennen aan de roem en vrouwen die gepaard gaan met het verschijnen in de mannen vd tijd podcast!
Yes.
Al is het vlammetje nu aangewakkerd ik kan wel wennen aan de roem en vrouwen die gepaard gaan met het verschijnen in de mannen vd tijd podcast!
Heel vermakelijke podcast heren, goed gelachen !
En de whisky livin’ the big LIFE
Je wil eigenlijk zeggen dat jij meer in trek bent dan @willemC ?
Ik heb het beide niet gehoord. Waar is dat te beluisteren ?
Niet mijn kopje thee
Begrijp ik wel. Veel grote praat hier voor een klein kaal.dik menneke.
Komt vast door je schare aanhangers die graag in de strip willen!
Ik heb de podcast uit verveling maar eens geprobeerd, en ik moet zeggen: Hij is top mannen . Ik blijf luisteren. En ben benieuwd naar het horlogemerk van Han.
Ja ik heb het ook 5 minuten aan gehad. Kei-leuk. Maar je moet erbij zijn denk ik
klein stukje geluisterd, leuk gedaan, maar ik weet nu wel waarom ik nooit meer naar de radio luister
Heerlijke Podcast. Mijn 2 wekelijkse doses vitamine D. Ga zo door mannen. Haal er niet te veel andere randzaken bij. Zoals een Brabantse uitdrukking het al zegt ‘schoenmaker blijf bij je leest’
Geluisterd. Zeker de eerste 15 minuten veel HAHAHAHAHA ala de “schijtlollige sidekicks” van menig radioprogramma.
Bijna gestopt maar toch doorgezet.
Daarna vond ik er wat meer lijn inzitten met een paar leuke anekdotes.
Blijft radio dus super lastig (voor mij) om per typenummer voor te stellen welk horloge het is.
Ik denk wel dat er met meer structuur, meer afbakening per onderwerp er nog meer luisterplezier uit te halen is.
Ik snap niet hoe dat ooit populair heeft kunnen worden, net als zo’n irritante lachband onder een comedy op tv.
Mannenheerlijk de podcast weer geluisterd op het werk. Zeer leuke aflevering weer kijk uit naar de volgende. En ben benieuwd naar het project van Han altijd mooi dat iemand daar voor gaat.
Mwah, op zich kan het wel een huiskamersfeer geven. Net als wat Edwin Evers op 538 zo goed kon, maar je moet er van houden.
In dit geval voelt het voor mij in elk geval wel alsof jullie al 3 uur zitten te lachen, grappen en grollen maken (ook doordat er biertjes worden aangehaald die al op zijn aan het begin) en ik dan aanschuif. Je moet er echt inkomen in het begin en referentienummer heb ik ook erg weinig mee.
Het luistert wel lekker weg als je er eenmaal inzit. Ik denk als jullie iets eerder de microfoon aanzetten en dan de luisteraars meer meenemen in sfeeropbouw, het wat prettiger wegluistert.
Hij is was wederom leuk mannen! De jongensboekavonturen in Rome, het uit de school klappen door ‘the KoV’ en het heerlijke accent van @willemC, dat is ‘home coming’ voor mij als geboren
Weer lekker gedaan!
Tilburg, kan nie misse
Oefenen veel in kruiken pissen