Podcast Mannen van de Tijd

ik heb jullie nu een tijdje ook ‘ontdekt’, heel leuk wat jullie doen. Ideaal voor mijn rondje wandelen met mijn tweeling van 9 maanden die weer eens niet willen slapen (ik wandel dus nogal veel de laatste tijd, geen last van corona vetjes hier :slight_smile: :laughing: )

3 likes

Luister het nu tijdens sporten. Leuk om te luisteren. :ok_hand:t3:

1 like

Als dit 'm is dan :open_mouth: :hugs: :heart_eyes:

4 likes

Extra rustig gelopen :running_man:t2:‍♂ vanmorgen vroeg zodat ik hem helemaal kon afluisteren. Leuke aflevering, veel energie en humor, like it :+1:t2::call_me_hand:t2:

1 like

Haha tof om te horen! Ben blij dat we je kunnen vergezellen tijdens de wandelingen!

Dankjewel! Leuk om te horen!

Ja potdikkeme mooi hè?!

Haha ja jij luistert altijd tijdens het hardlopen he? Goed bezig hoor!
Ik vond ook dat we met Gandor echt een energieke aflevering hadden. Die 45 minuten vlogen ook voorbij!

1 like

Dat een leuke podcast zeg. Leuk om te luisteren.

Lekker rustig :ok_hand:t3:

1 like

Best eens een review bekijken. Dit plaatje doet hem geen eer aan.

4 likes

Sinn Sann Seconde

3 likes

Eens. Weet niet wat het is maar het is prettig om beweging te zien.
Optische controle of er gangreserve is.

Mooi hoe de geïnterviewde over Sinn spreekt. Het is inderdaad een prachtmerk. Degelijk en subtiel tegelijk. De kwaliteit spat eraf.
Mooi dat het merk een maand draagtijd verlangt bij een review. Zelf heb ik een witte 104, stoere vlieger, maar je ontdekt dat over alles is nagedacht. Het subtiel gebolde glas zorgt voor perfecte afleesbaarheid onder een hoek bijvoorbeeld. Of de lumen die in de minste schaduw eruit knallen. Of de dag en datum die om oo.oo met een droge tik verspringen. Of, de lijst is eindeloos.
Tweede Sinn is onderweg.

1 like

Mwah, bij zo’n mooi uitgevoerde dresser mis ik de secondewijzer totaal niet. Misschien als het je enige horloge zou zijn.

3 likes

De 1739 is prachtig, de zwarte ook.
Dan de 1746, subliem, zowel de Heimat met de Rhodiumwijzerplaat als de F.A.Z. En als klapstuk de witgouden 6200.
Binnenkort eens een paar daagjes naar Frankfurt aan de Main.

Net geluisterd, erg leuke aflevering. Goeie match met Gandor…

Nu nog even die van @HanDavinci en @jurk aan het terugluisteren. Die had ik nog niet geluisterd… Tot nu toe erg leuke aflevering ook…

2 likes

Thanks! Ja wij vonden Gandor ook echt een hele sympathieke kerel!
Die met Han en Jurk was sowieso een klassieker :smiley:

2 likes

Hij was erg leuk. Ik heb hem met plezier beluisterd.

2 likes

Muchos muchos gracias!!

Doe ome Proenski een lol en publiceer de shownotes tegelijk met de podcasts.

Man, ik Google me suf anders :upside_down_face:

3 likes

Haha ja soms lukt het, soms niet. Excuses :grimacing::kissing_heart:

1 like

Publiceer je de podcast toch gewoon een dag later? Problem solved…

1 like

Arg, er is alweer een nieuwe?
Het topic loopt achter :smirk:

1 like