Podcast Mannen van de Tijd

Ah, hij is bijgewerkt… nou nog tijd vinden om te luisteren, misschien morgenavond.

1 like

Net #39 geluisterd. Drink zelf weleens whisk(e)y, maar wist er weinig van af. Leuk uitstapje met wat inciditentiele horloge verwijzingen! Wederom geslaagd :smiley:

1 like

Leuke aflevering #39.

7 likes

Prima fles, met een fraai horloge!

2 likes

Ja we wilden even een keer een uitstapke maken! We blijven absoluut bij horlogws alleen we drinken zelf regelmatig een whisky dus dan is één zo’n aflevering wel leuk dachten wij.
Thanks voor je complimenten! :pray:t3:

1 like

Thanks! Geniet van je whisky!

Jongens, wat een leuke nieuwe aflevering. Zo even kijken of de Christiaan van der Klaauw horloges al op jullie Instagram staan. Wederom bedankt voor dit gezellige verhaal tijdens mijn wandeling.

2 likes

Tof dankjewel!
Jaa we worden steeds sneller! De shownote stond meteen online gisteren :laughing::grin:

2 likes

Geniet er elke keer weer van, mijn advies… Gewoon elke vrijdag :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Morgenvroeg weer :running_man:t2:‍♂ :running_man:t2:‍♂ . Eens horen wat jullie er dit keer weer van gemaakt hebben :sweat_smile::wink:

1 like

Haha ik zou jet heeel graag doen… maar we moeten ook nog werken enzo :sweat_smile: Thanks voor het compliment in ieder geval!

En? :grimacing:

1 like

Weer een leuke aflevering met een voor mij nieuw kijkje in de astronomische horloges :smiley:

1 like

Thanks @Lucas08! Voor ons was het ook nieuw maar wel echt de moeite waard!

1 like

Belofte maakt, zoals men weet, schuld. Dus bij dezen wederom een headsup voor eenieder die geïnteresseerd is; een nieuwe knaller van een aflevering staat online over Watches and Wonders met Gandor Bronkhorst van oa Watchthefreshfaces! :pray:t3::fire:

Geniet van het weekend!

5 likes

Nice! Dat wordt straks in de auto weer genieten :sunglasses::+1:

1 like

Ongetwijfeld! Wij vinden ‘m zelf heel erg geslaagd!

1 like

Weer genoten zoals gewoonlijk.:+1:t2:

1 like

Was weer een leuke aflevering. Ga zo door :+1:t2:. Deel twee over een weekje?

1 like

Erg leuk om te luisteren, weer!:+1: Kijk al weer uit naar de volgende!

1 like

Hij was leuk. Wederom bedankt heren.

1 like