Super om te horen! Dankjewel!
Thanks! Om de twee weken dus de volgende komt vrijdag over een week uit!
Heel tof! Dankjewel!
Jij bedankt voor het luisteren!
Super om te horen! Dankjewel!
Thanks! Om de twee weken dus de volgende komt vrijdag over een week uit!
Heel tof! Dankjewel!
Jij bedankt voor het luisteren!
Doe ik ook alleen maar omdat jullie er zo’n gezellige show van maken, meer jullie verdiensten als die van mij
We doen ons best!
Jeej, wederom bedankt heren. Lekkere rant over duikhorloges met leren bandjes , heel herkenbaar.
Oooow sorry. Niks meer laten horen. Was dikke prima hoor! Inmiddels is er nog eenTje geweest (wel een beetje kort ) en staat die van vandaag morgenvroeg op het programma
♂
♂
Dat was een leuke cast mannen!
Even los van de marketingtruuk om meer followers & likes te scoren (“ik verloot een Rolex”) was het luisteren naar de mannen van Spiegelgracht een verademing. Je zou bijna denken dat er ook nog horlogewinkels zijn waar het niet alleen om de knikkers en het eigen imago draait. Leuk! Jullie zaten er ook weer lekker in, goed op de inhoud. Ik vond het (weer) een vermakelijk gesprek.
Dank jullie wel!
BTW Ik heb geen #Insta dus helaas, geen Rolex voor mij!
Heel cool om te horen zeg! Dankjewel!
Eens.
Voelde oprecht en eerlijk aan en niet als reclame talk .
Blijft lastig als je een winkel of merk bezoekt.
Goed gedaan heren, zowel aan de podcast zijde en ook aan de Spiegelgracht zijde plaats ik dit compliment.
Mooi de passie gedeeld .
Was weer aangenaam luisteren .
Jacco hier (van de Spiegelgracht Juweliers), het was ontzettend leuk om deel uit te maken van de podcast. We zaten hier als liefhebber en de sfeer van het gesprek was relaxed. Natuurlijk zit er een promotie achter, maar persoonlijk vond ik het gaaf om mijn passie voor horloges te kunnen delen met gasten die er net zo in zitten. Jullie hebben een fan erbij! Top, mannen.
Thanks Hans! Blijft fijn om te horen!
Ja gaaf Jacco! Geslaagde aflevering! Goed om te horen dat je aanhaakt
Via Spiegelgracht bij de podcast belandt en via die weg ook weer op dit forum terecht gekomen. Ontzettend tevreden over de service bij Spiegelgracht, zelfs in oud-zuid nog behoorlijk down to earth allemaal.
Welkom op het forum en leuk dat je luistert!
Lekkere podcast weer heren!
Leuk dat jullie ook aandacht besteden aan horloges onder de 250 ekkies
1 tip van mij kant, van mij mag het best een uur duren
Hier ben ik het volledig mee eens!
Net #45; De collectie-update-praat beluisterd. Hij was weer leuk. Leuke behandeling van jullie eigen collectie/wensen en etc.
En gelukkig het meesterlijke einde: “Squaleeee”
Lekker gewerkt mannen. En nee. Jullie zijn echt geen snobs…
Thanks! Ja kon wel een keer toch?
Gelukkig maar! Zou echt zonde zijn namelijk
Denk je nu dat ik die ergens vind??? Nr.44 kan ik vinden op de website, maar de nieuwste lijkt spoorloos.
Wat doe ik fout?