Lekkere afleveringen weer de laatste tijd heren. De laatste nog niet helemaal afgeluisterd, maar dat komt wel goed vanavond of morgen. Ga vooral zo door, jullie luiden inmiddels mijn weekend in als ik op vrijdag naar huis rijd van het werk en er weer een nieuwe aflevering online staat.
Dank je voor de energie die jullie er telkens weer in stoppen
Heb je 'm inmiddels gevonden? De beschrijving staat er nog niet bij maar de afspeel-link naar Spotify staat er wel gewoon op. Mocht er iets zijn, let me know!
Pfoe en jij bedankt voor het steevast luisteren! Het kost inderdaad wel wat energie maar het is echt liefhebberij dus dan gaat dat makkelijker
Exact! We willen nadat we even een korte zomerbreak hebben gehad, ook zeker aan de gang met opnames bij bijvoorbeeld get togethers en dergelijke!
Misschien “zomergasten”-editie? Lekker af en toe op locaties als het strand, terras, een kleine GTG met een paar gasten. Knippen naar korte episodes van een kwartiertje? Heb je wat minder sterk opnamemateriaal nodig…
Niet zoals Amerikanen doen, die roepen elkaar continue bij de naam… Ik denk dat Brad en Dave van ComicLab van alle woorden die ze uitspreken, ongeveer 10% elkaars namen zeggen. Wel een tipje trouwens, je krijgt een bak energie van die gasten. Daar kan ik dan weer een volle werkdag op teren.