Ja je zit nog eens ergens. Volgende week weer! Maar niet getreurd nieuw MvdT material komt eraan.
Ik kon je bijdrage daar ook wel waarderen, wist niet dat je autosport liefhebbert bent!
Ik hoorde je in deze:
@Sjorsson en @Twan, misschien ook wel een leuk thema voor een podcast? Horloges en F1/autosport… Is een hoop over te vertellen.
Hoe meneer Heuer vroeger gewoon zelf in de paddock liep te leuren met zijn horloges bijvoorbeeld!
Ja al die epische Heuer (zonder TAG ) chrono’s uit de 70’s zijn nauw verweven met de racerij, hebben ook circuit namen enzo. Heb er wel een paar op het verlanglijstje…
En vergeet de speedmaster niet… en nog wat horloges die ook in dat rijtje vallen.
Het “321-uurwerk” zit ook in andere horloges. Wat als Patek een horloge met zijn CH 27-70 had aangeboden? Was dan de Patek de moonwatch geworden?
Er zijn zat horloges die geïnspireerd zijn door de autosport. Naast (tag)Heuer zijn er tig andere merken met sportieve horloges. Dat zou idd een leuke aflevering kunnen worden
Heeft Invicta er ook één?
Heel tof idee. Staat ook al een tijdje op de planning maar vergt wel wat voorbereiding.
Wat voorbereiding is prima toch? Jullie hadden verder toch niks te doen😂
Volgens mij hadden ze het juist even drukker op dit moment… en vakanties en etc…
Deze opmerking was bedoeld met een licht cynische ondertoon.
Excuus als die ondertoon niet was overgekomen.
Woeps, tweede keer een dergelijke fout op het forum vandaag…
Duidelijk even niet op mijn scherpst.
No worries!
Zolang mijn horloge nog maar scherp is en mijn tekenpen (weer een strip aan het tekenen.)
ben benieuwd!
Op spotify zie ik hem nog niet