Podcast Mannen van de Tijd

Ja je zit nog eens ergens. Volgende week weer! Maar niet getreurd nieuw MvdT material komt eraan.

2 likes

Ik kon je bijdrage daar ook wel waarderen, wist niet dat je autosport liefhebbert bent!
Ik hoorde je in deze:

@Sjorsson en @Twan, misschien ook wel een leuk thema voor een podcast? Horloges en F1/autosport… Is een hoop over te vertellen.
Hoe meneer Heuer vroeger gewoon zelf in de paddock liep te leuren met zijn horloges bijvoorbeeld!

4 likes

Ja al die epische Heuer (zonder TAG :blush:) chrono’s uit de 70’s zijn nauw verweven met de racerij, hebben ook circuit namen enzo. Heb er wel een paar op het verlanglijstje…:sweat_smile:

3 likes

En vergeet de speedmaster niet… en nog wat horloges die ook in dat rijtje vallen.

Het “321-uurwerk” zit ook in andere horloges. Wat als Patek een horloge met zijn CH 27-70 had aangeboden? Was dan de Patek de moonwatch geworden?

2 likes

Er zijn zat horloges die geïnspireerd zijn door de autosport. Naast (tag)Heuer zijn er tig andere merken met sportieve horloges. Dat zou idd een leuke aflevering kunnen worden

1 like

Heeft Invicta er ook één? :wink::kissing_heart:

1 like

Geen idee, eerste die in mij opkomt is dit horloge :point_up_2:t2:

3 likes

Ik dacht direct aan:

De Rijke & Co

En aan:

Farer Hudson

6 likes

Heel tof idee. Staat ook al een tijdje op de planning maar vergt wel wat voorbereiding.

2 likes

Wat voorbereiding is prima toch? Jullie hadden verder toch niks te doen😂

2 likes

Volgens mij hadden ze het juist even drukker op dit moment… en vakanties en etc…

2 likes

Deze opmerking was bedoeld met een licht cynische ondertoon.

Excuus als die ondertoon niet was overgekomen.

1 like

Woeps, tweede keer een dergelijke fout op het forum vandaag…

Duidelijk even niet op mijn scherpst. :flushed:

2 likes

No worries!

1 like

Zolang mijn horloge nog maar scherp is :wink: en mijn tekenpen (weer een strip aan het tekenen.)

2 likes

ben benieuwd!

1 like

#46 :tada: :scream: :cake: :scream: :tada:

4 likes

Op spotify zie ik hem nog niet

1 like

Hmm vreemd. De website lijkt op #44 gebleven.

Apple Podcasts staat ‘ie wel

1 like