cdg
14 augustus 2021 om 19:53
905
@Jurk !!! @Jurk !!! @Jurk !!!
Go, go, go!!!
3 likes
Jurk
14 augustus 2021 om 21:18
907
Hahaha… baby wilde drinken. Ff pauze. Ben bijna klaar. Zit weer veel te veel tijd in.
13 likes
Jurk
14 augustus 2021 om 22:30
909
Deel 23
Vandaag weer eens een HF Island. En het island is duidelijk weer gegroeid.
Veel plezier er mee!
Onderwerpen
Hoezo is vrijdag de 13de een ongeluksdag?
Wat een schitterende dag vandaag: juist op vrijdag de 13de heb ik mijn Tudor verzamelingetje kunnen uitbreiden met… alwéér een Black Bay !!
Na deze vakantie zowel de BB58 925 (die fraaie zilverling) meermalen te hebben geprobeerd op zowel leer als nato…
en na -jawel!- zelfs heel even in de verleiding te zijn geweest om de BB58 18k erbij te nemen (ik vond/vind dat het tijd is voor een groen horloge en potverdorie wat is die 18k uitvoering een gaaf horloge om de pols !!)…
kwam v…
Welkom bij een nieuwe aflevering van mannen van de tijd
Nou niet weg uppelen
Spoiler, dit is eigenlijk off topic maar ik hoop gezien de boodschap zoveel mogelijk leden te bereiken dus wellicht dat de moderators ‘coulant’ zijn.
Aanstaande vrijdag ben ik jarig. Ik was dan ook behoorlijk verrast toen er vanochtend al een taart werd bezorgd aan huis. Ik was nog meer verrast toen ik de doos opende en groot het getal ‘50’ zag staan. Zo oud ben ik nog niet, wat was er aan de hand?
Toen ik beter keek zag ik de avatars van @Drebin @HanDavinc…
Ik maak pulled pork van je
Na een mooi AP avontuur ben ik toch weer voor rolex gegaan.
Binnen 1 maand alle 2 geregeld. Kon nog kiezen tussen de datejust 41 en nieuwe sky maar de 41 had ik al wel vaker gehad zoals sommige dat wel weten
DD moest er zeker ook wel weer komen. Ook hier de keuze om de rose of witgoud. Nou ik kan je vertellen dat ik wel heb genezen van rose goud. Man man erg mooi maar ook erg opvallend. Witgoud past perfect bij mij.
Sky is kwa waarde wel heel erg gestegen en mannen die heb ik ma…
We willen niet dat we verbranden
Hallo allemaal,
Mijn G-Shock GA2100 mee op vakantie. Heerlijk horloge, maar merk dat het plastic of rubber slecht kan tegen few combinatie van zon, zee en zonnebrand. Slaat helemaal wit uit. Bij thuiskomst gisteravond even met wat zeep en lauw water bezig geweest, maar de nieuwigheid is er al vrij snel af. Iemand tips hoe je zo’n rubberen/plastic band weer aardig mooi kunt krijgen? Anders gaat ie na afloop van de vakantie in de verkoop en haal ik een verse op…
Gisteren na wat zeep en lauw wate…
Wat een ruk eiland
Vorig jaar zomer heb ik een bezoek gebracht aan een AD in Tenerife. Zeer goed geholpen destijds en een SD43 kunnen aanschaffen. Denk dat ik toen de SD43 kon aanschaffen omdat er veel minder toeristen waren vanwege alle Corona ellende.
Vandaag weer even een bezoekje gebracht aan dezelfde AD. Dacht dat ik misschien wel weer geluk kon hebben aangezien er nog steeds veel minder toeristen zijn.
Ze herkenden me vrij snel en wisten dat ik vorig jaar een SD43 had gekocht. Best opmerkelijk aangezien ik…
Kleingeld voor de nachtopvang
Beste horlogevriendjes,
Net zoals velen ben ik fan van de Daytona, niet alleen omdat ik het een mooi horloge vind, maar ook omdat ik gevoelig ben voor domme marketing. De Daytona is zogenaamd verbonden met snelheid en auto’s of zo. Ik hou van auto’s en ik hou van hard gaan (niet alleen in auto’s #fastlifejeweettog). Ik was al zo lang op zoek naar een Rolex Daytona dat ik de zoektocht eigenlijk al geruime tijd had opgegeven. Ik had samen met een forumlid mijzelf op een wachtlijst/wishlist laten …
Dit is zelfs botter dan wij
Weet niet of dit al bekend was. Natuurlijk kennen we allemaal Panerai. Het merk dat een eta 6497 in een kast stopte en er toen 4k+ voor ging vragen… maar gelukkig kwamen ze al snel met “in-house” uurwerken! Of was dat wel zo?.. Ach ja ze hebben in ieder geval het uurwerk afgewerkt met cote de geneve striping want ja waar betaal je anders voor! Of toch niet?..
Lees dit stukje maar over hoe Panerai niet eens het woord “in-house” kan spellen maar het wel misbruikt voor alle marketing.
19 likes
Wauwwwww echt fantastisch @jurk
Ik zie weer een nieuwe profielfoto
9 likes
wimm5
14 augustus 2021 om 22:47
921
Schitterend! Wat een werk.
Zoveel te zien, te zoeken… Ongelooflijk hoe je het voor mekaar krijgt…
2 likes
Ipa1968
14 augustus 2021 om 22:48
922
Fantastisch gemaakt weer Jurk!! Echt heel gaaf.
1 like
Jurk
14 augustus 2021 om 23:00
923
Sebastiaan:
Gaaf weer joh!
CMWatchTrading:
Geweldig @Jurk ! Chapeau!
wimm5:
Schitterend!
Dank jongens!
wimm5:
Wat een werk.
Jep. Er zitten weer veel uren in. En ik heb ze echt moeten sprokkelen. Maar het is ook echt te leuk om te doen!
Ik ben ook een uur bezig geweest met exporteren en het past ook niet allemaal meer op 1 foto. Hier mag ik maar tot 4000 pixels uploaden en de tekening is inmiddels 50.000 pixels dus zie hier het probleem.
12 likes