Wat een schitterende dag vandaag: juist op vrijdag de 13de heb ik mijn Tudor verzamelingetje kunnen uitbreiden met… alwéér een Black Bay !!
Na deze vakantie zowel de BB58 925 (die fraaie zilverling) meermalen te hebben geprobeerd op zowel leer als nato…
en na -jawel!- zelfs heel even in de verleiding te zijn geweest om de BB58 18k erbij te nemen (ik vond/vind dat het tijd is voor een groen horloge en potverdorie wat is die 18k uitvoering een gaaf horloge om de pols !!)…
kwam vandaag die andere fijne BB58 op mijn pad… Nee niet de nieuwe bronzen want dat materiaal (helemaal in combinatie bruin - van mij had dat blauw of rood mogen zijn) is het niet voor mij. Dus werd het: de jeansblauwe BB58 !
Ik ben er helemaal mee in mijn sas. “Slechts een andere bezel insert en andere wijzerplaat” zullen velen zegen in vergelijking met de zwarte BB58. Maar juist dat blauw, zonder (geel)gouden accenten en in een frissere/lichtere tint staal dan de zwarte uitvoering, maken voor mij dat ik deze uitvoering een heel andere look & feel heeft. En er dus prima naast kan, voor andere gelegenheden.
Dus ik zeg sorry tegen alle unlucky bastards die vandaag op vrijdag de 13de iets vervelends is overkomen . Voor mij is het een topdag
!!
Van deze dag ben ik in ieder geval helemaal bont en blauw, of zoals men in de UK zegt: black & blue.
Goed weekend allen.