Vrijdag de 13de ongeluksdag? Integendeel! ***Tudor NA***

Dat zou wat zijn! Maar ik mag toch hopen dat hij me eerst een PB stuurt alvorens die advertentie in het blauwe verschijnt voor het grote publiek…

:wink:

1 like

…en vandaag was het ook in Nederland een klein beetje een geluksdag :hugs:!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Schitterende aanwinst👌

1 like

Gefeliciteerd. Mooie aankoop.

1 like

En weer een prachtige aanwinst , ja die Black Bay is toch echt een Topper van Tudor .
Nu vindt ik dat het merk toch wel heel goed bezig is de laatste tijd ook met de nieuwe modellen.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Lekker hoor. :+1:

1 like

Mooie aanvulling hoor!
Deze spookt (samen met de bb41 silver dial) ook nog door mijn hoofd. De Big Block heritage duurt toch nog wel even…

2 likes

Ik heb (muv de bronzen BB58) alle nieuwe Black Bays kunnen zien en proberen (en dat ook gedaan) deze zomer.

Ook die nieuwe BB met zilveren dial zowel in 36 als 41 in handen en om de pols gehad. Ik vond/vind drie dingen:
1 het zilver van de dial icm de uurmarkering komt op foto’s een stuk mooier uit (vollere zilvertint dan irl);
2 ik vrees dat die gladde bezel een krasmagneet is;
3 het geheel voelt wel erg goed aan, is afgewerkt zoals je verwacht en biedt mi heel veel bang for buck.

Maar vanwege de eerste twee punten hierboven toch aan me voorbij laten gaan…

1 like

Blue is beautiful. Enjoy!

1 like

Bluetiful idd, thx!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja ze blijven mooi.

1 like

Daar heb je volledig gelijk in. Heb mijn zwarte bb36 nu een dikke 3 jaar en de bezel staat vol met haarlijnkrassen.

1 like

Jammer is dat wel. In de basis nl. een prachthorloge, juist ook in zijn eenvoud. Ik ben helemaal niet vies van een krasje of wat (zoals sommige neuroten op dit forum - no offence) maar zo’n bekraste voorkant waar je de hele dag tegenaan kijkt… mwoah.

Op die bezel zouden ze iets moeten verzinnen (keramisch oid) want dat doet echt afbreuk aan het geheel. Maar ze zijn geloof ik een beetje druk op de afdeling R&D aldaar met het ontwikkelen van nieuwe modellen :wink:.

1 like

Van harte met deze NA!

Veel plezier ervan.

1 like

Dilemma! Welke wordt het vandaag??

In dit geval bestaat er gelukkig geen slechte keus :grin:.

1 like