Was inderdaad een heerlijke aflevering, zoals vanouds genoten.
Luister hem nu, echt een leuke aflevering!
ff wennen aan die Limburgse tongval, maar enthousiasme spat er vanaf. Weet niet of ik de background noises zo tof vind ( lees ). Goede aflevering, heerlijk in de auto…
Prachtig togggg
Nog niet geluisterd, dus ga ik zo doen maar een combi van
En Brabantse tongvallen, dat moet een feestje worden ben benieuwd
Leuke aflevering. @BeWatched kan leuk & passievol vertellen over de hobby. Dat niet al te serieuze en niet eindeloos geilen op horloges bij GTG’ers klinkt zeer herkenbaar
Die nieuwe geluidjes/effecten doen het hem voor mij ook niet helemaal mannen.
Yes, meteen geluisterd. Heerlijke aflevering weer who’s next als forum gast? Is er een ideeënbus?
Ben oprecht geïnteresseerd naar het verhaal achter de collectie van een aantal forumleden.
@Twan: Nummer 47 staat klaar in de Podcast-app, maar ik kan hem (weer) niet afspelen. Ben ik te vroeg?
Leuke podcast weer heren. Alleen heb op dinsdag het vrijdag gevoel gekregen. Dat is wat minder fijn
Voor zover ik kan zien is de podcast overal beschikbaar! Zowel spotify, Google podcast als Apple podcast. Of bedoel je iets anders?
Haha alleen maar chill toch? Gewoon biertje drinken en luisteren
Luister altijd in de vrachtwagen. Als jij dan het stuur overneemt ga ik er wel naast zitten met een potje bier🤣
In deze app doet hij het niet. Hoogstwaarschijnlijk zal het weer bij mij liggen. Net als de vorige keer
Mmmm… doet hij het opeens @Twan zit jij hierachter?
Ik denk dat de boete voor mij achter het stuur van een vrachtwagen hoger uitvalt dan de boete voor jou als je achter het stuur zit met een biertje… 'k heb namelijk geen groot rijbewijs…
Leuke podcast weer heren!
Yes, weer heel vermakelijk. Mooi ook dat jullie de kritiek op jullie tune bespreken tijdens de podcast lift-muziek… Wie was dat ook alweer
Een keer in de paar weken doe ik mijn hardlooprondje met een grote grijns. Was weer helemaal top mannen!
Thanks!
Haha moet kunnen toch?
Euh ja die
was heer @Drebin volgens mij en @willemC was ook geen fan. Ah joh, wie weet went het wel
Haha heel gaaf om te horen! Dankjewel!
Oh deze zou ik haast vergeten; goed idee wel! (see what I did there?)
Maar als het even meezit, zijn forumleden @Tempusuurwerktechniek en @Staudt in de komende tijd ook te gast! Dus heel erg veel gave dingen in het verschiet!
Zo jammer Twan…