Dat is erg leuk! Kan niet wachten
Eigenlijk zou je forum favoriet @anon34385602 en @Tokes ook eens uit moeten nodigen. Twee toppers en wellicht een lekker Brabantse meet&greet met forum-knuffelbeer @Drebin
Ah joh, ik ben fan van het eerste uur en luister elke aflevering de dag dat ie uitkomt. Dat liftdeuntje en paintlogo overleef ik wel. Verder gewoon hartstikke leuk.
Ik ben alleen niet het type klapvee wat je hier vaak ziet, dus kut is kut en goed is goed. Maar uiteraard is het dan een/mijn mening.
Check, dat ga ik vrijdag weer eens doen. Die walnootDJ moet ik zien voordat hij, onterecht, weer doorgaat.
Dat deuntje is ook echt kut, sorry. Nee, geen sorry, want ruk om naar te luisteren.
Ik heb hem alleen verder afgespeeld omdat één van mijn horloges besproken werd, is dat raar?

Check, dat ga ik vrijdag weer eens doen
Sjissus wat een lieve meid

Sjissus wat een lieve meid
Eens! Zal ze ook een potje kunnen koken? Dan moet dit de perfect vrouw zijn…

vrijdag weer eens doen

walnoot
Daar is zeker 50%

Brabants
Aan… 75% als je een fles schrobbelear mee neemt
American sweetheart.

American
Zeker? Ze kan zo door voor een Oekraïense of Moldavische
Ik heb me als Brabander ook al 2x uitgenodigd, maar ik moet ook nog geduld hebben …voor een Brabantse meet en Greet

Ze kan zo door voor een Oekraïense of Moldavische
Haha, inderdaad
PS mocht die brabantse GTG er komen dan neem ik die Schrobbelèr uit mijn geboortestad mee

Brabander
Godsamme, Brabants fiskuh van moakuh dan! Dan sluit ik ook aan
Kun je jezelf uitnodigen? Ik dacht dat ze zelf de gasten kozen.

als Brabander
Gij ook al?
Sillie, je probeert te hard. Doe eens rustig. Je lijkt nu een cockerspaniel die tegen iedereen zn been aan het oprijden is.
Dat dacht ik ja … haha

Schrobbelèr
En ik de Bossche opkikker