Ken t wel als Brabo maar de link met Tilburg kende ik niet
Zeg het hem marcel!
Huisdrank van Tilburg, maar wel gebrouwen in Eindhoven #wIIPsv
Door een firma die eigendom is van de zoon van de (Tilburgse) bedenker van het drankje…
Bij mij juist wel. Vond het een beetje too much.
Wel een leuk verhaal met de mannen van Tempus. Nuchtere mannen. Top!
Weer een leuke aflevering mannen! Ga zo door
Jammer! We hopen dat zoveel mogelijk luisteraars het kunnen waarderen, maar to each his own natuurlijk!
Zijn inderdaad echt topgozers!
Bedankt voor het luisteren weer!
Thanks!
Goed gehoord! Dat komt nog! Maar ik begreep dat de actie iets is verlengd dus daar hebben we sowieso nog contact over!
Wel jammer dat de mannen van Tempus niet open minded genoeg zijn dat zij de schoonheid van een GS kunnen waarderen.
Maar aan de andere kant is het wel herkenbaar; ik ben weer niet open minded genoeg om (de meeste) Rolex (-’en) te waarderen.
vond het juist verfrissend om van een professional te horen dat GS eigenlijk niet zo veel soeps is
Als ik zou moeten kiezen tussen Rolex of GS dan denk ik dat ik voor die laatste zal kiezen.
Ik zag dat die heren van de tijd mij gestopt zijn met volgen. Ik hoop niet dat ze dit doen om zelf meer volgers krijgen.
Ik houdt niet zo van dat soort tactieken…
Dus als je een gratis Rolex of GS mag kiezen, ga je voor Rolex?
Hoe zou dat werken? Waarom zou je volgers erbij krijgen dan?
Er zijn op Instagram mensen die anderen gaan volgen in de hoop dat die mensen hen gaan volgen. Om vervolgens hen te ontvolgen. Geen idee waarom mensen dat doen.
Ik schreef toch voor de laatste? GS?
O voor een enkele volger. Ja dat is irritant. Dacht dat je bedoelde dat jouw volgers dan hun zouden volgen
Gratis, hmm doe mij maar zo’n GS snowflake!
Nee, ik snap deze strategie ook niet echt. Maar ik weet dat er mensen zijn die echt op die manier mensen proberen binnen te harken. Iets anders wat ik weleens tegen ben gekomen: mensen die wanneer ze nog klein zijn (paar honderd volgers/abonnees) erg spontaan, enthousiast, vriendelijk zijn. Zodra ze duizenden volgers hebben dan stijgt het naar hun hoofd. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Zo, na een tijdje niet geluisterd te hebben heb ik vandaag weer even ingehaald. Jullie doen het leuk, vergeleken met de laatste x dat ik luisterde hoor ik dikke verbetering
Ik kijk uit naar de volgende!
Al is dat nieuwe deuntje voor mij ook niks, iets te Q-music
Ik vond het weer een leuke aflevering. Bedankt dat jullie wederom weer zo’n gezellige aflevering hebben gemaakt.
De intro-tune, ach, je hoort het niet de hele tijd. Ik heb er niet zo’n probleem mee. Die vervormde stemmetjes hoeven niet zo van mij, maar ach, erg dwars zit dat me niet.
Ho ho, eerst even luisteren voordat dit weer volledig uit de context gerukt wordt!
Heel cool om te horen, thanks!
Bedankt dat je zo’n trouwe luisteraar bent!