Ben ook begonnen aan de podcast. Ben al bij aflevering 2 🥸.
In aflevering 2 krijgt GS nog een compliment.
Vind het wel leuk. Het gekeuvel over horloges. En leden die voorbij komen. Bijvoorbeeld Hands on 34 die absoluut geen G-Shock wil
Heel tof! Enjoy
Weer een mooie aflevering mannenvandetijd met @Tempusuurwerktechniek. Enthousiasme spat er vanaf. #goeiegasten
Afgelopen week ook weer geluisterd en gelijk n.a.v. de show een afspraak gemaakt om mijn 16600 langs te brengen
Thanks! Jazeker goeiegasten!
Top dat je luistert! En van die afspraak ga je zeker geen spijt krijgen!
Jeetje mineetje, 50e(!) aflevering alweer! Nu hadden we het genoegen om met Yvo Staudt van zijn gelijknamige horlogemerk aan tafel te zitten. Deksels interessant verhaal wat mij betreft!
Geweldig zosls gewoonlijk.
Die Jan Smit grap haha geweldig
Was inderdaad een leuke aflevering heren.
Lekker man! Ik zit nu op podcast 36 na 2 maanden regelmatig op kantoor fietsen! Genieten!
Was weer een genot om naar te luisteren mannen!
Tja, maar die begintune?!
Ibiza global radio
Was weer een leuke mannen. Erg vermakelijk. Ik heb hardop gelachen bij de Jan Smit opmerking
Heerlijke Twentse nuchterheid aangevuld met een brede aanstekelijke lach. Leuke aflevering.
En ja, ik piste ook bijna in mijn broek van Jan Smit
Ik heb deze eindelijk af kunnen luisteren, maar wat een mooie podcast. Yvo @Staudt is geweldig als gast volgens mij, want de plezier spuit gewoon uit de audio.
Wat een energie krijg ik van jullie gesprek. Bedankt voor elke keer dat jullie dit soort geweldige afleveringen on-line zetten.
Top weer mannen👍
Echt heel heel erg gaaf om dit allemaal te lezen! Dit is waar we het voor doen!
Oh en…
was inderdaad echt grandioos
GVD… betrapte mezelf net op, soort van, meezingen/neuriën met die intro-tune…
Soms duurt het wat langer om de genialiteit te ontdekken…
Zonder dollen, gaaf dat je blijft luisteren!