Podcast Mannen van de Tijd

Ben ook begonnen aan de podcast. Ben al bij aflevering 2 🥸.

2 likes

In aflevering 2 krijgt GS nog een compliment.

Vind het wel leuk. Het gekeuvel over horloges. En leden die voorbij komen. Bijvoorbeeld Hands on 34 die absoluut geen G-Shock wil :nerd_face:

4 likes

Heel tof! Enjoy :ok_hand:t2:

Weer een mooie aflevering mannenvandetijd met @Tempusuurwerktechniek. Enthousiasme spat er vanaf. #goeiegasten

4 likes

Afgelopen week ook weer geluisterd en gelijk n.a.v. de show een afspraak gemaakt om mijn 16600 langs te brengen :+1:

4 likes

Thanks! Jazeker goeiegasten! :ok_hand:t3:

Top dat je luistert! En van die afspraak ga je zeker geen spijt krijgen!

1 like

Jeetje mineetje, 50e(!) aflevering alweer! Nu hadden we het genoegen om met Yvo Staudt van zijn gelijknamige horlogemerk aan tafel te zitten. Deksels interessant verhaal wat mij betreft! :ok_hand:t3:

15 likes

Geweldig zosls gewoonlijk.

Die Jan Smit grap haha geweldig

4 likes

Was inderdaad een leuke aflevering heren. :+1:t2:

2 likes

Lekker man! Ik zit nu op podcast 36 na 2 maanden regelmatig op kantoor fietsen! Genieten!

2 likes

Was weer een genot om naar te luisteren mannen! :ok_hand:

2 likes

Tja, maar die begintune?! :thinking::wink:

2 likes

Ibiza global radio

4 likes

Was weer een leuke mannen. Erg vermakelijk. Ik heb hardop gelachen bij de Jan Smit opmerking :joy:

3 likes

Heerlijke Twentse nuchterheid aangevuld met een brede aanstekelijke lach. Leuke aflevering.

En ja, ik piste ook bijna in mijn broek van Jan Smit

4 likes

Ik heb deze eindelijk af kunnen luisteren, maar wat een mooie podcast. Yvo @Staudt is geweldig als gast volgens mij, want de plezier spuit gewoon uit de audio.

Wat een energie krijg ik van jullie gesprek. Bedankt voor elke keer dat jullie dit soort geweldige afleveringen on-line zetten.

2 likes

Top weer mannen👍

3 likes

Echt heel heel erg gaaf om dit allemaal te lezen! Dit is waar we het voor doen! :blush:

Oh en…

was inderdaad echt grandioos :joy:

5 likes

GVD… betrapte mezelf net op, soort van, meezingen/neuriën met die intro-tune…

5 likes

Soms duurt het wat langer om de genialiteit te ontdekken… :laughing:
Zonder dollen, gaaf dat je blijft luisteren!

4 likes