Podcast Mannen van de Tijd

Lekkere aflevering heren.

Alleen 1 ding. Mijn Oris met sellita uurwerk loopt na bijna een jaar +0 op de timegrapher :shushing_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Waar blijft die pol heren @Twan @Sjorsson @De_Guru :sweat_smile:

2 likes

Heerlijke aflevering weer mannen! :+1:t2:

1 like

Naar aanleiding van de aflevering heb ik voor het eerst een Sculte whisky gekocht en met wat whisky-vrienden meester gemaakt. Ook al was het een ‘instapmodel’ :grin: Hij werd erg goed ontvangen. Het smaakt iig naar meer.

5 likes

Het is Sculte, maar tut. :tumbler_glass:

4 likes

Dank. Ik heb het verbeterd.

2 likes

Als leek: Is dat Twents voor ‘proost’?

2 likes

Zekers.

2 likes

Ga het vanavond eens uitproberen hier in de lokale kroeg… :call_me_hand:t2:

4 likes

zolang die kroeg niet in Friesland staat… gaat dat wel goed…

1 like

Haha, ben een weekendje in Twente dus dat zal los lopen :sweat_smile:

toch he… in Fryslân, daar is “yn Tút” een kusje… wie weet wat er dan allemaal nog gebeurt…:slight_smile:

O, dat is ook nuttige informatie…:sweat_smile::kiss:

1 like

Hier in de regio is een tut afhankelijk van wanneer je het zegt, óf een wat nettere verwensing richting een vrouw dat ze het niet goed doet, óf een liefkozende benaming voor vrouwelijk iemand die een beetje dommig doet, maar die het vast niet slecht bedoeld.

1 like

Ok, vanmorgen (heul) vroeg tijdens het hardlopen weer even de laatste afleveringen van MVT ingehaald, o.a. met Yvo Staudt. Blijkt die ook gewoon in het plaatsje te zitten waar wij verbleven :sweat_smile::see_no_evil::see_no_evil:!!

Terug in het dorp wel even via de Kapelstraat gerend, maar natuurlijk niemand aanwezig. Volgende keer beter :man_shrugging:t2:. En prompt liep ik even later ook tegen het Sculte-klooster aan :tumbler_glass:.

Misschien toch nog maar een keertje terug…erg leuk daar! @Staudt , mooi pandje heb je trouwens! :ok_hand:t2:

4 likes

Bij ons is een ‘tut’ een fopspeen voor de baby :thinking::sweat_smile:

4 likes

Wij waren afgelopen zomer ook in Ootmarsum op vakantie. Heb zowel @Staudt als Sculte gemist :grimacing: Wat heb ik er nu spijt van. Blijft er in ieder geval iets te wensen over om terug te keren.

3 likes

Inmiddels de laatste aflevering geluisterd. Leuke aflevering heren. Ook leuk dat @jurk even zijn actie mocht promoten.

2 likes

Mooie aflevering weer. Nu al benieuwd naar de volgende. :upside_down_face:

1 like

Mannen, @Twan, @Sjorsson, aangezien ik hopeloos achterloop (ja, my bad :blush:) kom ik er achter dat afdeling 5 er niet is. Is dit de podcast versie van de 13e verdieping, rij 13, stoel 13? Of is deze door zelfcensuur verwijderd?

2 likes