Laatste. Ik miste hem laatst ook.
Absoluut niet! Juist erg tof dat je bent gaan luisteren.
nee hoor, die hebben we verwijderd i.v.m. de privacy van de tafelgast.
De memo niet gekregen? 6 is de nieuwe 5
Jullie hebben (zoals vaker) gelijk; er moest nog een polletje komen. Wij zijn zeer benieuwd naar het resultaat. Mijn zoekvraag voor @De_Guru en @Sjorsson was complex in zijn eenvoud. Ik ben namelijk op zoek naar een top horloge, die een beetje het middenveld kan bespelen dus laten we zeggen tussen mijn Seiko SNXS79 en mijn Omega SMP300 in. Een alledaagse alleskunner zogezegd. Budget was niet gedefinieerd maar ik mik op 1000 euro. Licht de optie ‘anders’ vooral toe als je wilt!
Da ge bedankt zijt, da witte
- Longines Legend Diver
- Laco Heidelberg
- Tissot PRX P80
- Tissot Gentleman P8
- Yema Superman Heritage
- Anders…
0 stemmers
Gouden Super Seville
De hele aflevering; top die SKX! En dan niet opnemen in de poll. Foei!
Er is zoveel leuks… Binnen je lijstje, zou ik voor de Tissot PRX gaan.
Hoogtijd dat de PRX in een kleiner maatje komt! Zo’n mooi horloge, dat wil je gewoon in de juiste maat.
Ok, doe ik iets verkeerd of zie ik iets verkeerd? Ik zie wel het aantal stemmers, maar waarop gestemd is en ook geen percentuele verdeling? Iemand?
Never mind, het is al hersteld. Kusje!
Een Seiko SARX033 of SARX035: sportief maar ook dressy en straalt Grand-Seiko-allure uit!
En je houdt ook nog genoeg geld over voor een Sculte No.7
Van de poll vind ik de LLD wel een toppertje hoor maar ik vind hem net niet helemaal allround genoeg zoals de opdracht was.
En let op, hij heeft een 22mm bracelet dus daar moet je wel de polsjes voor hebben…
Legend diver! Zo een mooi horloge en tweedehands wel te vinden voor ies boven je budget.
Gebolde saffier en interne bezel is echt cool in combinatie met die lekkere retro look. Dikke bandenslet ook.
Een van de weinige die ik zo af en toe wel eens mis.
Een Squale 1521 natuurlijk… je sluit niet voor niks de podcast telkens af met “Skûwàleeeeh!”
PS Ik weet er nog wel eentje te koop, als nieuw.
Hou je nog geld over ook!
Snap wel dat de longines bovenaan staat, erg mooi horloge maar ook ruim 3x zo duur als de andere opties…
deze was van Sjors of nie??
Die laco kan niet tippen aan een Archimede, vraag maar aan bijv @Fate_Amenable_To_Change …
Een alleskunner flieger met de juiste vibe en super mooie afwerking . Binnen budget .
Plus perfect voor jou pols(je)
Mooie Hans!
Look no further:
Voor €1000,- gaat het niet beter worden dan dit;
Nomos heeft wel altijd erg mooie uurwerken.
Tegenwoordig net iets boven de 1000 zilverlingen voor een nieuwe, maar das nog altijd een pak minder dan de LLD.