Podcast Mannen van de Tijd

Stereo is een leuk effect wanneer je aandacht erbij hebt. Ik heb soms mijn koptelefoon half op, dan werkt dit niet zo.:sweat_smile:

Ik hoorde soms half gemompel van links komen…:joy:

2 likes

Hij was weer leuk. Ik wilde bijna meteen een boek bestellen, proberen te winnen, maar zal voor beide moeten wachten :rofl:

Jullie maken wat los heren. Leuk om een keer zo thematisch over 1 type van een merk te luisteren. :slight_smile:

2 likes

Lekkere aflevering weer :ok_hand: fijn dat die mono-stereo weer hersteld is, of zoiets :sweat_smile:

2 likes

Heads up voor de nieuwste aflevering dat ik me deels verkeerd heb ingelezen! Dat kan @ABCSteed mooi aanvullen als Fortis Guru :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Moet hem nog luisteren. Kan niet wachten.:+1:t2:

1 like

Leuke aflevering met inbreng van actieve HF leden op Instagram! Een paar besproken Fortis Facts
Note:

  • Fortis Uhren AG is 2 x voor de huidige eigenaar in handen geweest van andere eigenaren. Ze hebben zoals vele merken een aantal zware periodes meegemaakt, meest recent 2018. Fortis ging failliet “uitstel van betaling” was het eigenlijk, maar dit kennen ze in Zwitserland niet. dit “faillissement”heeft ertoe dat Jupp Philip het bedrijf heeft overgenomen. Vanaf dat moment heet het Fortis Watches AG en wordt er weer hard aan gewerkt om te groeien.
  • de blauwe dials bij de Fortis Official Cosmonauts uit de 90’s was een design geopperd vanuit Roscosmos.

Het belangrijkste: Fortis is ook weer wat bekender bij de podcast jongens van “mannen van de tijd.”
Hartelijk dank @scrubsaurusrex !
De bijzondere facts op een rijtje:

6 likes

Kijk! En dan zegt ie “ik ben geen Fortis encyclopedie.”

Dank voor t verbeteren :ok_hand:

3 likes

Mooi dat er (eindelijk) wat aandacht voor Fortis is bij MvdT :ok_hand:t2:

4 likes

Wie weet komt er ruimte en tijd voor meer aandacht :wink:

1 like

Helemaal eens. Ik vind dat de tofste afleveringen :ok_hand:

Eveneens helemaal eens! Al eerder geïnspireerd door ABCsteed en Scrubsaurus :ok_hand: zo’n cosmonaut is zo gaaf :ok_hand: heb je die nog wel @scrubsaurusrex ? En ben je er inmiddels achter hoe je MI-NA-SE uitspreekt? Ook zo’n gaaf apparaat. Vond de suggestie van Tulipan zo gek nog niet :rofl: gewoon op zijn Japans…

In ieder geval; toffe aflevering :ok_hand: wederom bedankt heren!

4 likes

Die cosmonaut durf ik niet te flippen en je wil niet weten hoeveel varianten op Minase ik heb gehoord tijdens de GTG :joy:

3 likes

En terecht…

In ieder geval veel besproken dus :ok_hand: leuke bijdrage op MvdT

3 likes

Zeer ondergewaardeerd!

3 likes

Hoe toepasselijk … :wink:

2 likes

Mooie aflevering weer mannen! Thanks! Ennn… wat er nou bijzonder is aan de VHP: die kan je met de flashlight van je mobiel op tijd zetten. Er zit in de 12 een kleine sensor. Crazy.

2 likes

Nog nooit van gehoord! Ik heb het even opgezocht maar bij de GMT’s kunnen de tijdzones inderdaad met een Flash instelling worden aangepast, heel cool!
Ik bedoelde in de uitzending eigenlijk de instelling waarbij, ook bij de reguliere VHP’s, de tijdsindicatie stilgezet kan worden zodat batterij gespaard wordt. Door de kroon naar de tweede positie te trekken, wordt de tijd wel bijgehouden maar niet aangegeven met de wijzers, dus als je de kroon dan weer terug duwt, springen de wijzers automatisch naar de juiste tijd.
Al met al, cool stukje techniek en thanks voor jouw eyeopener :smiley:

2 likes

Ah, nice… dat wist ik dan weer niet… wel cool zeg! Je zou er bijna een quartz van gaan kopen…

2 likes

nou nou niet overdrijven he!

1 like

Lekkere aflevering @JanHendrik over Watches & Wheels :ok_hand:

2 likes

Thanks! @Parachrom was ook van de partij! :muscle:t3:

3 likes