HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Tof gedaan Sandy :ok_hand: die juristen :rofl:

2 likes

Dankje, dat is het belangrijk voor me :slight_smile:

Een goeie grap mag geld kosten. :slight_smile:

Yes! :slight_smile:

:+1:

:+1:

Zeker! :+1:

:+1:

Dankje :slight_smile:
:+1:

Dankje :slight_smile:

5 likes

Mooi gemaakt @Sandy! Lachen idd, vooral die jurken, da’s tenminste te bevatten voor mij :grin:. Maar sowieso die onderwerpen verwerken, dat vind ik cool. Ik ben zelf wel creatief, maar niet artistiek en kan dit erg waarderen. Volgens mij had je er even tijd voor (kunnen maken) en er zin in. Dan vloeit het inkt altijd net wat beter :blush:. Thnx!

1 like

Voor ons is ie gewoon gratis deze ochtend :grinning::grinning:

1 like

:rofl:

Dankje en graag gedaan.

1 like

Zo, een nieuwe week en wat nieuwe cartoons. Ik heb lekker mijn fantasie laten gaan.

In de eerste plaats wil ik even de mannen van de tijd aanhalen. Een geweldig leuke podcast en echt een aanrader lieve mensen. Lekker luisteren en mijn dag is altijd weer goed. Ze hebben echter wat probleempjes met stemmen, waardoor ze gingen pannen (geluid links, rechts en etc uit je koptelefoon/speakers laten komen). Het hielp, maar even wennen.


Dan was er nog een “Bond”-horloge. Hele gave horloges. Of het nu een Rolex of een Omega is, soms gaat mijn fantasie aan de haal. Hoe zou die nieuwe eigenaar nu over straat lopen? Hoe zou hij er uit zien? Ik heb er even geen topic bij, maar je kunt ieder NA-topic over een Bond-horloge erbij pakken voor de sfeer.

De zweep gaat er over bij Arie. Voor 30 hele euro’s mag je hem kennelijk vertellen dat het weekend niet meer bestaat :rofl:. @Springbar was de laatste en dus, sorry, botvier ik mijn frustratie hierover bij hem. Ik had een “zondebok” nodig, maar dat had zo maar iemand anders kunnen zijn.


26 likes

Goed getekend! Dat is duidelijk te zien.
Je hebt duidelijk je eigen tekenstijl ontwikkeld. :+1:

2 likes

Die James Bond :rofl::rofl::rofl: top weer @Sandy.

2 likes

Mooi gedaan Sandy, leuk dat Omega vs Rolex (Bond en gedoe), blijft actueel, net als Jurk vs Sandy😀.

4 likes

Leuke stijl ben je aan het ontwikkelen @Sandy ik mis de “ beweeg Lijntjes” of hoe heet dat in vak jargon.

Nu komen je figuurtjes een beetje houterig en stijfjes over. Een paar lijntjes langs de zweep en arm en er komt beweging in je plaatjes.

Dit is niet om te zeuren hoor. Ik vind alle drie de grappen erg leuk uitgebeeld.
Vooral doorgaan.

2 likes

Goedemorgen!!!

Geheel eigen stijl, herkenbaar! Leuk humoristisch ook!

Wat @RoVaGo bedoelt zou ook mijn “verbeterpuntje” zijn. Je krijgt dan net wat meer leven in de strip denk ik.

Prettige zondag!!!

2 likes

Mooi @Sandy! Inderdaad een eigen stijl. Ik vind ze zeer goed geslaagd (of in het laatste geval: geslagen).

2 likes

Leuk te zien die mooie eigen stijl @Sandy!
Die Bond… :joy::joy::joy:

2 likes

Goed en leuk getekend!

2 likes

Dankjewel.

:+1:

:smiley: ik hoop dat er geen echte concurrentie is tussen @jurk en mij. :slight_smile:

Geen probleem. Ik ga dit meenemen voor de volgende keer. Ook achtergronden en schaduwen heb ik teveel laten liggen deze keer. Bedankt :slight_smile:

Dankjewel

:rofl: dankjewel

Dankjewel.

:+1:

Elke “like” en reactie doet me goed en stel ik zeer op prijs. Fijne zondag allemaal.

6 likes

Zo zie ik het het zelf ook zeker niet!
Het doel is meer lol en verbinding op het forum en daar dragen we allebei aan bij op onze manier.

Wordt de tekening ook completer van en geeft je de kans om ‘to set the stage’… waar speelt het zich af? Waren @Twan @Sjorsson in een pannenwinkel?

4 likes

Goh zie ik nu maar pas, ik sta erop :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Hahaha dat ‘pannen’ houdt de gemoederen wel bezig :joy:
Strakke tekening @Sandy! Nogmaals bedankt voor je mooie woorden over de podcast!

1 like

Dit is super, ook op deze manier weer treffend en vermakelijk @Sandy. Mooie tekeningen. Die Bond ook, al dacht ik dat Bond flink was afgevallen…

1 like

:rofl: Ik had er niemand specifiek in gedachten, maar als je je aangesproken voelt en er okee mee bent, graag gedaan :smiley:

Dat ‘pannen’ is wel iets ja. Benieuwd hoe het gaat met de volgende aflevering. :slight_smile:

:smiley: Dankje Ed.

3 likes