HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Dit is super, ook op deze manier weer treffend en vermakelijk @Sandy. Mooie tekeningen. Die Bond ook, al dacht ik dat Bond flink was afgevallen…

1 like

:rofl: Ik had er niemand specifiek in gedachten, maar als je je aangesproken voelt en er okee mee bent, graag gedaan :smiley:

Dat ‘pannen’ is wel iets ja. Benieuwd hoe het gaat met de volgende aflevering. :slight_smile:

:smiley: Dankje Ed.

3 likes

Door jullie samenwerking ontstaat er iets moois👍🏻

4 likes

Is dit niet de nieuwe Bond? :wink:

4 likes

Haha, wellicht. Ik had er eerst een naam staan. Toen checkte ik of ik de juiste persoon had… ik kon het betreffende topic zo snel niet vinden en ik bedacht me ook dat hij het wellicht niet zou waarderen. Toen snel weggehaald. Nu slaat het nergens op. Maar het staat wel cryptisch :joy::joy:.

4 likes

Bij deze een comic voor vandaag, qua actualiteit dan. Recent is er ingegrepen door onze Jur en het COVID-topic is niet meer. Ik wilde een keer iets met de muisjes los doen, waarbij 1+1, minimaal 2 is. Bij deze de muisjes van HF, ze zijn echt de werkpaarden van het forum.

En bij deze, de introductie van een nieuw verhaal; Agent 6538, Operation Murky Crystal. In Off Topic, maar gelukkig kan @Plees die tegenwoordig ook lezen :wink:

19 likes

Uit het leven gegrepen :blush:

3 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Erg leuk @Sandy kwaliteit van de tekening wordt steeds beter de beweging strepen zijn er maar mogen nog wel wat dikker aangezet worden.

Gewoon doorgaan.

3 likes

@Sandy is zeker lekker bezig! Goed gedaan weer. :+1:

2 likes

:rofl: :laughing:

2 likes

Heerlijk is deze!

Dit had zomaar de titel kunnen zijn :+1:

2 likes

Zekur​:yum: en ik geniet met volle teugen van de hersenspinsels, de spill out van onze kapitalistiese maatschappij :rofl: en kunstzinnige bijdragen van onze mede forumleden :+1:

2 likes

Oh ik dacht dat @Plees in die molen liep om TL2 te worden met zijn up’s in een ander topic en dat hij het al lang was maar dat de forum leiding dit al wisten maar nog niet gaven.

Laat hem maar even doen hoeven wij geen upjes te geven :see_no_evil:

4 likes

Ja, het hadden zomaar collegae kunnen zijn. :rofl:

Ga ik zeker doen, dankje @RoVaGo

Bedankt allemaal :slight_smile:

Haha, dat had ook nog de reden kunnen zijn. @Plees heeft heel hard gewerkt om te hopen. Waarvoor dat overigens @Plees, die goede actie is top en verdient alle aandacht.

3 likes

Uhmmm, dank, teveel eer en…ik heb gepost voor het doel dat ik ondersteun, niets meer niets minder. TL-100000 was nooit het doel :joy:

1 like

:+1: :+1: :+1:

Deze week was een veel bewogen week. Er kwam van alles voorbij, maar wat me vooral greep toen ik van de week aan het tekenen was, was de hele discussie rondom horloges die gekocht en verkocht worden voor de handel. Gister was het een hele hetze om @jurk en ik had dat graag meegenomen, maar helaas; zoonlief (6) is vandaag positief getest op Corona en dat heeft nogal wat impact.

Dat leidt ook naar iets anders. De hele discussie rondom Jurk ophangen? deed me beseffen dat het forum in mijn optiek veel de verkeerde kant opgaat. Ik ben al niet zo gedisciplineerd als Jurk, maar nu ik vind het de laatste tijd erg lastig om te kunnen zitten voor een strip. Dus bij deze even de laatste, in elk geval op vaste momenten. Het voelt bijna als straf en dat mag het toch niet zijn denk ik.

40 likes

Hi Sandy!

Jammer te lezen dat je even stopt met de vaste momenten. Ik weet als geen ander dat het veel vraagt.

In ieder geval een mooie aflevering!! Goed gedaan en grappig! Pre-owned muizenval met een stukje muis er nog tussen :joy::joy::joy:

3 likes

BAM!! In 3 tekeningen een mooi verhaal(tje)! Die muis in niet voor niets “grijs” neem ik aan?

Edit: ik had afgelopen week andere prioriteiten (vrouw in ziekenhuis) dan HF volgen en lees zojuist het “Jurk ophangen” topic. Ongeveer bij post 70 ben ik afgehaakt want ik werd er een beetje verdrietig van… Wat mij ook opviel is dat een deelnemer (bijna) geen likes kreeg. Dat zou (hem) toch te denken moeten geven?

3 likes