HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Echt lelijk! Zou het nooit aan de muur van mijn woonkamer hangen!

:joy:Sorry, kon het niet laten… Jammer dat je er geen plezier meer in ervaart. Ik vind het wel een leuke strip!

7 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand: top weer @Sandy

2 likes

Leuk gedaan weer @Sandy!
Heerlijk met die vallen!

Ik zeg dat ook wel eens maar mijn vrouw zegt dat dat normaal is. :wink:

Natuurlijk durf ik dit soort “stoere” uitspraken alleen maar hier te doen. :grimacing::wink:

Voor nu bedankt voor je inzet, kan het in ieder geval erg waarderen!

4 likes

Leuk gedaan deze!! :facepunch:t2:

2 likes

Ik vind deze erg leuk @Sandy zeker door de GD als een grijze muis weg te zetten. Beter was geweest een vieze rat. Met op de achtergrond een hele collectie Jurken in een galerij die daar ook ineens gehypt wordt.

Strip Tekeningen en met name cartoons zijn niet mooi maar gevat voor een situatie.
Vaak voor betrokkenen om in te lijsten terwijl voor andere het wat geklieder is. Dus laat je niet door een onverlaat de kast op jagen.

@emveezet sterkte met je vrouw (ik ben gestopt bij post 15) en @Sandy beterschap met je zoontje

Verder vind ik het jammer dat je stopt maar je moet het zelf ook leuk vinden en met plezier doen. Je kunt ons altijd verrassen.

4 likes

Sandy, erg leuk om weer een strip van je te zien! Als ik m’n schoenmoeder met winst, of zonder winst kan verkopen doe ik het direct! (M’n schoenmoeder mag dit lezen hoor😁). Beterschap met je zoon en hoop nog wel iets te lezen van jou!

3 likes

Mooie strip @Sandy. Doe rustig aan, doe wat goed voelt.

1 like

Bedankt allemaal. Maak er een mooie zondag van.

Wat betreft mijn zoon, die is deze ochtend net zo positief gestemd als zijn test gister was. Hij is niet zijn onvermoeibare zelf, maar hij is in elk geval weer zo vrolijk als hij kan zijn. :blush:

10 likes

Kijk ,dat is het belangrijkste !

2 likes

Goed bedacht en mooi getekend, Sandy! :grinning:

2 likes

Zeker :slight_smile:

Bedankt Henk :blush:

1 like

Hoi Sandy,

Leuke cartoon die je hebt getekend, jammer dat je tijd tekort komt.
Vervelend dat ook corona bij jullie heeft toegeslagen, hoop dat jullie er snel doorheen komen en wens jullie ook beterschap. Hoop dat ik in de toekomst toch nog een leuke cartoon van je tegen mag komen. Neem je rust en blijf voorzichtig.

2 likes