Podcast Mannen van de Tijd

Is dit echt ? Diep triest …

1 like

Mooie aflevering inderdaad! Leuke vent, die Alon.

En meer dan terecht inderdaad als mensen met Citizen en Maurice Lacroix de schoenen poetsen van mannen met Rolex en Panerai. Dat lijkt me nog eens een levensles waar je wat aan hebt.

1 like

Dit klinkt echt buitengewoon walgelijk eigenlijk.:joy:

1 like

Da kost wa, maar daar betaal je dan ook veur :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gelukkig is het satire Tom. De werkelijkheid is gelukkig heel anders. Jammer dat er mensen zijn die blijkbaar denken dat zo’n avond zo verloopt :joy: het was top :v: Voor iedereen ja.

10 likes

Gelukkig wel. Het zou wat zijn.

Toen ik binnenkwam waren de kaarten op. De welkomstdrankjes ook. En ik moest buiten blijven staan…

2 likes

Uiteindelijk zaten we daar het allermooiste toch :smiley::+1:

Precies. Ik vond het überhaupt een leuk event. Met dank aan Michiel Holthinrichs die het financiele gedeelte op zich nam :+1:t3:

Vond het onthaal wat magertjes eigenlijk. Had een erehaag verwacht.

Zonder gekheid, was een leuke avond!

Out-of-the-box suggestie voor een multifunctionele “dresser”: UG Polerouter. (staal of goud)

2 likes

Ja zeker heel fraai. Maar ook wel heel vintage en wat klein voor mijn boomstammen…

Noem me een idealist of naïef, maar ergens zie ik nog een kans om met een podcast over een niche-hobby mee te dingen naar de BNR Podcast Awards. Vorig jaar kwamen we niet op de shortlist, maar als het HF leger zich hier achter wil scharen, zou het zomaar eens kunnen lukken. Help a fellow nerd out, zou ik haast willen zeggen!
Duizendmaal dank!

Edit: uiteraard linkje toe moeten voegen. Mea maxima culpa.
Categorie Lifestyle horen wij thuis schijnbaar.

18 likes

Help a brother out! Linkje maakt dat wel makkelijk :slight_smile:

1 like

100% waar; snel maar even de link bijgevoegd. Excuus!

1 like

Welke categorie zijn jullie? Cultuur of sport? Ik twijfel. :man_shrugging:t2:

1 like

Ik heb m onder Lifestyle gehangen.

3 likes

Dit:

Hoeft dus niet

2 likes

Done :ok_hand:

1 like

True crime

3 likes