Hoppa, kleine moeite
Ik had er al een paar beluisterd en jullie inzet wordt gewaardeerd.
Bij deze dan ook mijn bijdrage:
Je nominatie is verstuurd en in goede orde ontvangen! Vanaf 12 oktober kun je stemmen op de podcasts die zijn genomineerd. Lees hier meer over de procedure.
Let’s go HF trollenleger ♀
Gestemd!
Op naar wereldheerschappij “Men of the time”
Gedaan, kleine moeite.
Nondeju. Wat een ding.
Done, succes!
Natuurlijk gedaan!
Done , toch nog een goeie daad verricht vandaag
Uiteraard even de goedheiligman uitgehangen mijn stem hebben jullie
Verdorie, ik lees het nu pas en kan niet meer stemmen Hoop dat jullie winnen !!
Helaas kon het inderdaad maar tot 7 oktober. Toch bedankt voor het initiatief!
Om de week op woensdag moet ik altijd in alle vroegte het halve land door voor mijn opleiding. Voor mij het ideale moment om de MvdT afleveringen door te akkeren. De combinatie tussen info en passie bevalt me wel. Daarnaast vermaak ik me kostelijk om het soms doorschieten in “wetenswaardigheden” en het smijten met refnummers aangevuld met dusdanig veel “populair” taalgebruik dat ik bijna een woordenboek nodig heb om t te volgen.
De aflevering met Alon vond ik wat dit betreft next level en neigde soms naar satire. Geweldig dit taalgebruik in combinatie met dat accent…. Je gaat je zonder beeld vanzelf een beeld vormen wat vast ver af zit van de realiteit.
Ik zou zeggen keep up the good work, het maakt de vele files wat draaglijker.
Hi mannen, hier heb je er ook een fan bij!
Ik ga vandaag even Vinted afstruinen voor horloges onder het genot van whisky met m&m’s.
Haha thanks! Doe dat vooral!
Heren van de Mannen van de Tijd Goeie podcast aflevering #74. Kwamen leuke onderwerpen voorbij en dan met name het verhaal van Robert-Jan over de horloges van Omega+Swatch. Fijn dat er iemand van buitenaf binnen in de fabrieken is geweest en zodoende veel kennis heeft zaken over dit horloge. Aanrader om te luisteren voor twijfelaars en haatzaaiers