Podcast Mannen van de Tijd

Haatzaaiers ook !
Als je Omega een butt merk vindt of Swatch plastic meuk vindt dan ben je een haatzaaier neem ik aan ???

:joy:

Zo zwart wit is het ook niet hoor en je mag aannemen wat je wilt :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar als je de podcast geluisterd hebt heb je gehoord dat het niet zo’n plastic horloge is en dat er ook ( behoorlijk ) wat tijd in gestoken word om een mooi product af te leveren.

Ik weet maar één iemand waarbij echt oprechte afkeer van de MoonSwatch in zijn ogen afleesbaar is als hij het er over heeft. Verder wel een aardige kerel hoor :joy:

Dat mag ook wel als je een plastic horloge voor € 260,- durft te verkopen. Kan je het met heel veel liefde maken natuurlijk maar er meer van maken dan het is is ook wel de kunst van marketing.

RJ is natuurlijk ook geheel niet objectief als het op Omega aankomt, hoeft ook niet, maar zijn beeld hierover is natuurlijk wel behoorlijk gekleurd.

3 likes

Klinkt als een slimme vent :grin:

3 likes

True that :grinning_face_with_smiling_eyes: Mijn beeld ten opzichte van dit horloge is weer een beetje gekanteld richting het positieve door het verhaal. Twijfel nog over aanschaf …

Uiteindelijk is het voor mij het zetje geweest om toch mijn Speedmaster weg te doen.
Ik vind 't zonde van het merk.

Heb ik afkeer van de Moonwatch? Nee, dat niet. Geinig ding.

@Sjorsson @Twan

Dank mannen weer voor jullie podcasts! Ik heb er weer van genoten!

5 likes

@Sjorsson @Twan
Dit jaar op nummer 2 van de meest beluisterde podcast op Spotify.
Maar dat is best logisch sinds Podimo :sunglasses:
Op naar weer een nieuw jaar :partying_face:

5 likes

Haha tof @CarWatch en @Mike! Bedankt voor het trouwe luisteren!

4 likes

Ik heb 7882min podcast erop zitten.
3x zoveel aan muziek beluisteren :smiley:

Mannen van de tijd beluister ik elke nieuwe aflevering trouw.

4 likes

Held!

1 like

Ik heb het overzicht ff aangepast :sweat_smile::joy:

Straks onderweg de nieuwe aflevering van jullie weer luisteren onder het genot van een cappuccino :ok_hand:t2:

2 likes

Die bovenste zal in het 2023 lijstje niet meer staan dus dan staat - als je luistergewoonten niet veranderen - MVDT sowieso bovenaan. :laughing:

1 like

Idd, Willem is naar podimo dus de nr1 van 2023 is ook al bekend :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Hoogst irritant inderdaad.

1 like

Top hoor! Thanks! :muscle:t3:

Bezig met de grote inhaalslag! Vrij recent pas ontdekt maar nu standaard tijdens het woon-werkverkeer de Mannen van de Tijd podcast op. Doen jullie goed @Twan & @Sjorsson :ok_hand:
Leuk om de kwaliteits-groei van de cast mee te maken, de verschillende gasten aan het woord te horen (@Jurk en @HanDavinci :smile: ) en uiteraard een hoop waardevolle nieuwigheden voor de mensen die nog maar kort “in” de horloges zitten.
Zoals gezegd, heb nog wat uurtjes in te halen maar dat lijkt vooralsnog geen straf. Keep up the good work, of om maar vooral in de Nederlandse termen te blijven:
vooral-doorgaan-barry

5 likes

Goed bezig man! Erg leuk om te horen dat je het zo kunt waarderen :call_me_hand:t2:

Same here. Dit jaar ontdekt en door alle uitzendingen heen geluisterd :+1:

5 likes

Wacht eens, da’s een hele werkweek joh… :sweat_smile:

1 like