Podcast Mannen van de Tijd

#82👎🏻

Uiterst sympathiek de eerste tientallen afleveringen, inmiddels doordrenkt van sterallures nu het aantal ‘toehoordertjes’ stijgt.
De fooienpod blijft leeg op deze manier.

Terug naar de roots heren.
My2cents.

1 like

Ik zou een Rolex only mannen van de tijd maken.
De meeste mensen vinden Rolex het interessants.

Als je een clickbait-titel over Rolex wachtlijsten maakt, en je gaat eerst om geld schooien voor een camera, om vervolgens vijf minuten over Garmins te babbelen, ben je mij ook best wel kwijt.

Maar daarna ging er één in de kapotte platenstand over Watch Youtubes for the Community., en werd het pas echt, echt slecht. Mein Darwin im Himmel, zeg. En nee, Jenni Elle is geen “autoriteit in horlogeland”. Alsof het John Goldberger is, nondeju.

Nu ben ik wellicht maar een “onwetende toehoordertje”, maar dit is een soort juice-kanaal après la lettre. Dat ze iemand af gaan zitten zeiken die slechte content aanbied voor geld is best gênant, omdat deze aflevering slechte content is, met vooraf gebedel om geld.

Het beste aan de hele podcast was de drum & bass openingstune. Mijn portemonnee zit echt super dicht van dit verhaal. Ik zou nog eerder een MoonSwatch kopen.

This is not the way.

22 likes

Yes!!!

Ik moet @Fate_Amenable_To_Change gelijk geven in deze. This is not the way.

7 likes

Oké ik heb eerst een duit in de fooienpod gedaan voordat ik kritiek lever. :joy: :clap:

Ik vind de laatste aflevering ook maar zo-zo. Maar misschien ook vanwege het gebrek aan content… het wordt daardoor een beetje een tranentrekker. Het leukste vind ik nog altijd de afleveringen met goede gasten, die echt iets te vertellen hebben of in ieder geval veel sfeer meebrengen. Of pak gewoon een leuk onderwerp en diep dat verder uit. Wellicht iets met techniek.

De “Eindejaars terugblik” en de Fratello updates waren wel erg leuk! :ok_hand:

3 likes

Nou daar gaat 'ie. Episode #1. Meer dan 400 kilometer te gaan vandaag. Benieuwd wanneer de Moonswatch hype ter sprake komt en al die andere releases die inmiddels wèl verkrijgbaar zijn.

9 likes

Een knipoog is je niet heel erg bekend he? Maar meningen zijn net als geslachtsdelen. Iedereen heeft er 1. Als je ideeën hebt gooi ze op. Ben benieuwd of je dit ook in persoon tegen ons zou zeggen.

1 like

Ze is wel veel aangenamer om naar te kijken en luisteren dan 99% van alle andere horlogevloggers. En ze doet ook niet alsof ze expertise heeft. In tegenstelling tot die 99% andere. Dat telt toch ook voor iets mee. Vinnekdan.

5 likes

Goeie suggesties :+1:t2::+1:t2:

2 likes

Nemen we mee in de planning!

2 likes

:face_with_hand_over_mouth:

1000%

2 likes

Yup. :joy:

3 likes

10 likes

Lijkt me trouwens wel leuk om @Fate_Amenable_To_Change in de podcast de horen.

13 likes

Hem uitnodigen als een zelfkastijdende roast. Best een idee.

10 likes

Daar is Chris te aardig voor. De “roast” die hij had voor mijn Seiko Kinetic Sportura kwam er bijna uit als een compliment.

5 likes

Hoe ver ben je dit jaar? Kun je al in de gele Speedo?

2 likes

Heb je even een uurtje of zes.

4 likes

Precies dat dus :laughing:

Tenenkrommend en plaatsvervangende schaamte.

Dat kan beter!

1 like

7/10 tintje. Dat moet ook wel, anders kom ik niet weg met zo’n gele rakker.

18 likes