Podcast Mannen van de Tijd

Oef, lekker.

1 like

Ziet er eerder uit als 6/10. Ga nog maar een keer deze week.

2 likes

Ik gok zo van wel… :sweat_smile:

3 likes

Helemaal eens! Tevens o.a. veel sympathie voor @TagEd , @Ojjz en @ElChueco. Maar zo nog 100en leden. Wat is hun verhaal, zijn ze nieuw in de hobby, of al jaren bezig, wat is hun smaak en hoe bouwen ze hun verzameling op, etc etc

GTG’s zijn niet voor niets een succes. Dat soort verhalen verbindt :v:

12 likes

U gaat er van uit dat ‘het lieve toehoordertje’ dit tegen de gelouterde podcastpersonalities niet durft?
Dit neigt alweer naar de eerder genoemde arrogantie en sterallures
Niet doen.

1 like

Mij niet gezien hoor.:+1::nerd_face:

1 like

Ongevraagd publiekelijk kritiek geven is voor mij wel een brug te ver. Maar als je dan feedback hebt kun je het ook wat positiever brengen. Ik vindt het namelijk heel tof wat ze doen, en waar ze het over willen hebben mogen ze lekker helemaal zelf weten toch.
Stuur ze dan een privé berichtje. Al hebben ze op mijnes nog niet gereageerd :thinking:

4 likes

en daar waren ze mij ook kwijt…
heb het echt geprobeerd, maar nee niks voor mij zo’n podcast (wist niet wat het was, maar nu weet ik de reden).
Maar goed ieder zijn ding…

Geniet van jullie dag!

Leuke podcast, en valt precies in mijn avonddienst :+1:t4:
Dus terwijl ik luister krijg ik nog betaald ook :grin:

En gelijk een vraag, in een aflevering wordt verwezen naar een band van Rdunae die op een andere kast zou passen.
Welke aflevering was dat?

Hee! Op NATO wordt hij een stuk aardiger. God, wat was dat lelijk op die rare gele Oyster bracelet.

Zei ik daar niet over dat hij zo lelijk was dat hij een soort van cool werd, op een zero shits given achtige manier? Kut. Je hebt een punt.

Ik denk dat @TagEd een leuke gast zou zijn, alles wat je ooit had willen weten over Squales. :slight_smile: Die man doet z’n naam geen eer aan, hij heeft het steeds over het verkeerde merk. :rofl:

Gelukkig werd er verbatim gevraagd “wat jullie hiervan vinden”.

Als die vraag niet gesteld was, was ik 'm niet gaan luisteren en had ik de bakkes ook gehouden. :slight_smile:

Knipogen begrijp ik alleen als ze gemaakt worden door mensen met tieten. Sorry.

Maar waarom zou ik dat live en direct niet zeggen? Als je me een PB stuurt ben je welkom voor een kop koffie. Wat @PLP al zei: Het is Noord Korea niet, en mensen kunnen dingen van andere mensen gewoon kut vinden.

Ik pleit er voor om gewoon weer lekker gasten en reviewers aan te laten haken. En het dan gewoon over horloges te hebben. Dat lijkt me, gegeven de reacties, beter voor je fooienpod.

7 likes

Waarom het is toch geen Noord Korea hier? Daar zullen ze gewoon mee om moeten gaan leuk is misschien anders maar zo gaat dat nu eenmaal.

3 likes

Ik kreeg een melding.
image

(credits gaan naar @junior :wink:)

Niks verkeerds aan hoor! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wat suggesties mijnerzijds.

Beste duiker in 1k 2k 5k range.
Idem voor gmt, chrono etc.

Weer een beetje terug naar hoe het was.

Gasten erbij zijn ook altijd leuk om te horen.

Normaal luister ik met plezier maar de laatste was een domper. Kan gebeuren.

3 likes

Ik nomineer bij deze ook @fredpanarai1 voor de podcast. Lijkt me echt een leuke aflevering.
Ik zie hem al aankomen met 5 koffers… :smiley:

5 likes

Lol, nee Simon ben echt gewoon een Rookie met idd wel een paar horloges.
Dus dat zou dan eerder een comedy worden met mijn kennis (0 dus) :laughing:. Maar een podcast met aan de ene kant @Fate_Amenable_To_Change met zijn kennis van horloges en aan de andere kant @Lexaf over vintage horloges en natuurlijk nog vele anderen die echt wat te vertellen hebben over uurwerken etc. Of het zou een podcast moeten zijn met mensen die er de ballen verstand van hebben en toevallig wat horloges hebben :stuck_out_tongue:

3 likes

Sure honey.

3 likes

Oh ye of little faith.

2 likes

Als hij praat zoals hij typt… Wordt een podcast van 4.5 uur ben ik bang. [Knipoog_Smiley]

5 likes

Eens! En ook met de andere “tegendraadse” meningen.

Mannen, het begon minder leuk te worden in de loop van het derde kwartaal vorig jaar. Ik spreek voor mezelf echter heb al eerder wat signalen opgevangen. Het wordt teveel Rolex imo en mainstream. Ga eens terug naar de roots wat mij betreft: KISS. Dat werkte voor mij. Mijn gevoel zegt me dat het nu commerciële trekjes begint te krijgen. Jullie keuze, ik hoef niet te luisteren.
Doe er mee wat je wilt, neem het mee als bagage :relaxed:

4 likes

Zijn we in ieder geval een oaar leuke afleveringen zoet :wink: :smirk:

1 like