Joe Rogan is er niks bij.
Maar dan heb je ook waar voor je donatie
Joe Rogan is er niks bij.
Maar dan heb je ook waar voor je donatie
Kan ook korter hoor “wat vind je van deze Breitling?’” Mooi
Mannen van de Tijd,
Als jullie nieuwste podcast uitkomt luister ik deze vaak nog dezelfde dag. Wat ik heel tof vind, is dat jullie je horloge reis delen met alle ander horloge liefhebbers. Jullie vriendschap maakt de podcast uniek. Het is daardoor gezellig en open. Daar hou ik van.
En dat jullie dit in jullie eigen vrije tijd maken. Respect heren!
Als ik daar nog even op mag inhaken @Twan en @Sjorsson.
Jullie podcast wordt duidelijk met veel plezier en enthousiasme gemaakt hetgeen 'm doorgaans zeer beluisterenswaardig maakt.
Maar jullie laten nog veel liggen, waarom pik je er niet een merk uit? Duik in de geschiedenis, vertel er wat over. Er zijn zoveel merken dat je voorlopig nog wel even zoet bent daarmee.
Vintage? Wordt ook nauwelijks belicht en als het al aan bod komt betreft het de twee grote merken.
Gasten? Er zijn zoveel mensen die op hun eigen manier verzamelen en de hobby beleven. Daar zit vast nog wel een aflevering of twee tussen.
Zomaar wat ideeën. En vraag jullie toehoorders wat voor onderwerpen zij graag behandeld zouden willen zien.
Succes, ik ben op één aflevering na een trouwe luisteraar. En met die ene bedoelde ik niet de laatste.
Dat. Zoveel leden hier hebben een echte niche verzameling, en kunnen zo veel vertellen over die niche. Dat zou ik erg graag horen.
Ik snap dat daar veel tijd in kruipt omdat jullie je natuurlijk zelf erg moeten inlezen om de juiste vragen te kunnen stellen.
Persoonlijk heb dan liever een minder frequente podcast maar wel kwalitatief leuke afleveringen.
Allereerst was het nooit mijn intentie de podcast in een kwaad daglicht te stellen. Sterker nog, ik ben luisteraar sinds de 1e aflevering. Echter merk je gewoon dat de content veranderd. Wellicht hoort dat bij de ‘horloge-reis’ welke Twan, Sjors en Freddemans afleggen. Je ne ce pas, maar het valt me gewoon op. Afleveringen als die met Scrubasaurus, Han, Mozaïek en vele andere forumleden blijven hangen, zijn tof, het verhaal achter de avatars, waarom verzamel je, hoe ontdek(te) je wat je tof vindt, etc etc.
Maar blijf vooral lief voor elkaar mensen
Zo nog vele; @Utrecht2 @wilfox @Martin84 @Zirx etc etc
Dat is wellicht nou net de verassing…
Volgens mij breken ze maand op maand alle records qua luistercijfers dus dat betekent toch dat ze het voor de meesten goed doen. Het zou diverser kunnen, maar blijkbaar willen mensen dit graag horen anders zouden de luisteraar gestaag afnemen.
Ik zie vooralsnog opbouwende kritiek hoor. Zeker geen afbrand opmerkingen.
Als dat de motivatie is, dan zie ik het somber in. Dan wordt de content als die van Lil kleine en Ronnie Flex… Bagger en inhoudsloos, uit op snel scoren.
Pretendeer ik ook niet… Liefde kan nooit genoeg gedeeld worden toch?
Ik kan mij voorstellen dat zij gevlijd zijn door goede luistercijfers. Ik snap vrij weinig van de verwijzingen naar compleet irrelevante musici maar misschien als je eens een tientje in de ‘fooienpod’ stort dat ze een keertje willen luisteren.
Ik vond de laatste aflevering best leuk. En als half HF over je discussieert weet je zeker dat je op de goede weg bent
Vooral zo doorgaan
Brilliant. @Fate_Amenable_To_Change lijkt mij een heel goed idee.
Je bent een man met een smaak en een uitgesproken mening. Chapeau. Dat is op voorhand al top content.
Of het goede smaak is of een beste mening laat ik even in het midden.
Hoop dat @De_Guru en zijn team je snel uitnodigt met je collectie. Want die mag zeker niet onbesproken blijven.
Ze vragen juist frequent mee te denken en onderwerpen aan te dragen in hun podcast. Dus lijkt me niet dat er een donatie tegenover moet staan… Anders moeten ze dit even vermelden als disclaimer
Ik heb inmiddels nog een stuk of 70 in te halen na een flinke slag deze week. Ben gewoon boven aan begonnen (en nee, dat vond ik ook niet de leukste achteraf) en werk terug naar 1. Tot nu toe bevalt me dat prima En over de feedback over de laatste aflevering, 1 op zoveel een keer wat minder mag toch ook eens gebeuren. Soms probeer je wat en zit je er naast. Shit happens. Ga zo door met jullie enthousiasme en leuke verhalen @De_Guru @Sjorsson en @Twan. En het idee van mensen van hier uitnodigen sluit ik me bij aan
Ah deze is leuk.
Ik citeer je even:
‘show me your watch and I know you’
Nou @johnvdt ik ben benieuwd.
Makkie. Je bent een avonturier. Met die Dweller van net dan. Met die Zenith ben je een rallyrijder uit de toekomst.
Nice.
Maar dat is wat ik ben. Niet wie ik ben