Podcast Mannen van de Tijd

Tuurlijk. Alles wat je horen wilt. :sunglasses:

3 likes

Stuur je mij dan ook een nieuwe bio stabiel?

De vorige ben ik verloren. :grin:

1 like

Misschien leuk om @abcsteed een keertje uit te nodigen… ?

1 like

Wow, zelden zoveel meldingen gehad op HF.
Ik voelde me super gevleid door alle aandacht. Maar ook een beetje vies. Ik kon het er niet af douchen merkte ik.
Ach jongens, zoals menigeen al opmerkte; wij zijn niet vies van een beetje (constructief) commentaar. En zeer zeker dat we openstaan voor suggesties!

Alleen de opmerkingen over het ‘commercieel’ zijn is echt totale nonsens. We steken al 3 jaar ziel en zaligheid in dit hobbyproject, rijden stad en land af, proberen zoveel mogelijk mensen uit de horlogewereld te spreken en zorgen als klokslag voor een nieuwe aflevering om de twee weken. Maar oh-wee als we er toch een digitaal fooienpotje tegenaan gooien, dan zijn de Calvinistische rapen gaar! Je bent vrij om er iets in te stoppen, of dat ook vooral niet te doen. Hopelijk slaap je rustiger als je weet dat we toch bij lange na niet uit de kosten komen :slight_smile:

Maarrr weest niet getreurd! De eerstvolgende aflevering gaat NIET over Rolex! We hebben Thomas van Straaten in de studio gehad om te vertellen over zijn reis naar een eigen horloge!
EN: In maart zitten we weer met de mannen van Tempus voor niet één maar twee afleveringen en daarvoor hebben we jullie input ook nodig:
We willen de mannen het hemd van het lijf vragen als het gaat om de mechanica; full nerdmode dus! Suggesties?

Ik ben trots op ons @De_Guru en @Sjorsson
En ik ben dankbaar voor iedere luisteraar!

45 likes

Fan! Lekker zo doorgaan en ik kijk uit naar de nieuwe afleveringen

1 like

Uuuuhm: ik voel mij aangehaald, maar ik gaf het volgende aan:

Dat zegt niet dat jullie commercieel zijn of worden, toch? Ik ben reuze benieuwd baar de volgende iig.

1 like

Ja gadverredamme die ga ik dus echt niet luisteren zo’n pauper aflevering.

:face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Waarom? Ga er bij zitten. Pot bier dan wel een borrel er bij, en dan kunnen we die discussie mooi uitmeten. :slight_smile:

:rofl: Ik vind de Zenith avontuurlijker.

En daarmee bedoel je een eigen horlogemerk?

Wat is de beste regulator? Zijn het fans van de specht/zwanehals, de afstelschroeven, de free sprung balance, het nieuw Omega systeem, of zeggen ze dikke lul en drie bier, de Frederique Constant is de dikste shit op de markt, met die übervibrerende origami balans?

Zomaar een vraag die me te binnen schiet.

7 likes

Ik voel een gast presentator zich aanbieden!
:slightly_smiling_face:

3 likes

Vanochtend in de blauwe kledingkast begonnen en ik vroeg me af wanneer de reclame voor Gülst kwam, in fijne haring smaak en spruitjes met suiker. Ik ben tot #10 gekomen (#5 is foetsie). De kwaliteit gaat er op vooruit sinds #9. So far so good.

4 likes

Ik snap de comments wel een beetje al gaat het wat ver.

Luister altijd heel graag en ik vind de meeste afleveringen erg leuk. Vooral als er gasten aan tafel zitten en ik begrijp dat dat niet altijd te realiseren is en content bedenken soms lastig kan zijn.

Echter vind ik ook het Rolex gehalte wat hoog en gaat het vaak alleen nog maar over dure horloges. Iets meer back to the roots zou leuk zijn maar wellicht is dit ook jullie reis door horlogeland

Gebruik “toehoordertjes” gewoon niet want dat kunnen mensen als denigrerend ervaren en komt beetje arrogant over.

Fooienpod vind ik een top plan. Niks met commercieel te maken i.m.o. Gewoon een helpend handje. Maar gebruik het dan ook zo. Overdrijf het pushen erop niet en haal het af en toe aan.

Verder ga zo door en de plannen klinken erg leuk @Twan met de volgende gasten

5 likes

Uiteraard en dat weet jij, aangezien je ook al geen fan was van zijn merknaam, toch? :smirk:

3 likes

Dank. Ik zal er zeker bij gaan zitten met :beers: of borreltje en dan lekker genieten van de podcast.

Nee dank je. Dat laat ik aan jou over. Mijn tijd is mij te lief om met jou een discussie uit te meten.

:beers::v:

2 likes

Geen fan is een understatement.

Ik zou een “Van Straaten” kopen. Zo simpel is het.

Ik snap de reactie maar ik mis tegelijkertijd wel enige zelfkritiek.

Als je het puur uit liefhebberij doet hoef je er geen geld voor te vragen. In de intro wordt een bijdrage al aangestipt dus ik zou zeggen laat het daarbij.

Jullie vragen mensen om mee te denken maar ik zie geen reactie op gedane input.

Ik snap de kritiek ook wel want als luisteraar van het eerste uur krijg ik de laatste afleveringen meer en meer de indruk dat de podcast in een kringetje aan het rondgaan is. Dezelfde merken, dezelfde gasten, dezelfde grappen.

Prima als borrelpraat maar als je de fooienpod verder gevuld wil zien (ja, ik heb een bescheiden bijdrage geleverd) dan verwacht ik eerlijk gezegd verfrissende content.

Dat lijkt mij een redelijke verwachting, toch?

10 likes

Zelfkritiek, terugkoppeling op gegeven input… klinkt als werk. Ze maken als hobby een leuke podcast en als je wat wil geven dan kan dat. Hoeft niet. Ik ben al lang blij dat ze dit doen.

5 likes

Precies :ok_hand:t2:

Hulde !

Lekker bezig :ok_hand:t2: ga zo door :grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen dank :raised_hands:t2:

1 like

Helemaal prima.

Als je lekker slap wil ouwehoeren over horloges onder het genot van een whisky. Be my guest.

Maar ik proef toch een zekere ambitie en als je dat waar wil maken moet je de borrelpraat voorbij.

Voor de goede orde, het is mij om het even. Maar allebei tegelijk dat gaat niet.

2 likes

Eric doe rustig! Zo kan ik niet aan je werken!

2 likes

Das goed te horen :heart:

Das inderdaad niet sjiek!

Dat siert jullie :innocent:

Ik ben dankbaar voor jullie! Heerlijk vermaak, en dat beamen volgens mij velen. Daarom zal het sommige ook aan het hart gaan, en leveren wellicht daarom ietwat scherp commentaar. We houden gewoon van MvdT :smiling_face_with_three_hearts:

:heart:

4 likes