Podcast Mannen van de Tijd

Ik luister ook graag en vind het echt tof. Die laatste aflevering was waardeloos, zo is het dan ook weer. Kan gebeuren, ik maak er ook soms een potje van.
Maar hoe cool is het om een “gebruikersgroep” te hebben die directe feedback geeft. Zie het ook met software die je op de markt brengt en door de klanten meteen wordt gedeeld wat goed werkt en wat minder goed werkt. Ik zou @Fate_Amenable_To_Change op de blote knietjes bedanken voor zijn reactie. Daar wordt de podcast uiteindelijk nog toffer van.

5 likes

Leuke aflevering vandaag. Ik vond de vorige aflevering ook wel ok, maar deze was echt weer top :+1:

2 likes

Oh leuk, er is weer een nieuwe! :+1:

2 likes

Leuk om te horen dat er hier en daar wat nieuwtjes bij komen. Wellicht een leuke nieuwe rubriek?
De scoop van horlogeland ? Gewoon kort maar krachtig hoor want een gast zoals die van vandaag (Thomas) is gewoon onwijs leuk om te hebben.

Ga zo door !

2 likes

Is dit nog te beluisteren zonder spotify?

1 like

Bespaar jezelf de moeite want Rolex kwam wederom niet ter sprake.

4 likes

Wat een ellende. Ik heb zelf maar enkele keren Rolex geschreeuwd.

3 likes

Deze was weer top mannen! :grin:

2 likes

afbeelding

Ik ben groot fan van jullie podcast! Gewoon lekker doorgaan. Ik snap niet dat je hier reageert op die zuurpruimen. Wees de Rolex van de podcasts, doe gewoon altijd wat jullie zelf willen.

2 likes

Zeker, via Apple/Google Podcast. Zijn gratis apps (of zelfs default geïnstalleerd)

1 like

Vooralsnog heb ik geen enkele inhoudelijke reactie van de podcast makers gezien op de mijnsinziens goed onderbouwde kritiek. Jij wel dan??

Sorry maar dat vind ik echt zo’n huilbaby reactie. Iemand die kritiek levert is echt niet per definitie een zuurpruim, in tegendeel. Mensen die, in elk geval hier, kritiek leveren doen dat oprecht en met de hoop de podcast naar een (hoger) plan te kunnen tillen.

Ik ben echt wel fan maar er zijn dingen die beter/ anders kunnen. We gaan zien of de makers dit op (willen) pikken. En ja, je kunt je als een Rolex gedragen maar daarmee wordt het niet perse beter, eerder meer vanhetzelfde.

4 likes

Leuke podcast, nu weer hoe die zijn moet.

1 like

Ja als ik lees dat een aantal mensen vinden dat het te veel over Rolex gaat, terwijl de makers zelf Rolex dragen, dan vind ik dat zuur pruim reacties ja.

Als de makers een bepaald merk dragen dan hoeft het toch niet alleen over dat ene merk te gaan? Even afgezien van het feit dat ze ook zeker andere merken dragen.

:wave:

2 likes

:wave:t3:

5 likes

Het gaat toch ook niet alleen over Rolex, maar gezien ze het ook dragen ligt daar wellicht hun interesse. Net als dat Omega, Seiko en Cartier vaak de revue passeren.

1 like

Precies, de wereld van horloges is groter dan een handjevol merken.

En als je even terug leest was dat niet de enige gegeven feedback.

1 like

Met het risico de discussie weer helemaal te doen oplaaien (let op: NIET de bedoeling); wat zouden we moeten destilleren uit alle reacties behalve de ongenuanceerde zaken als: ‘teveel Rolex’, ‘te commercieel’ of ‘deze aflevering was waardeloos’?
Ik las namelijk ook een hele hoop positieve zaken en verder gaan we gewoon door met, in onze ogen, een heel breed scala aan onderwerpen.

11 likes

Even doorscrollen

7 likes