Het was weer fijn luisteren. Iets minder speedy nerd modus, maar de mooie verhalen volgden elkaar op.
Mijn internet viel even weg toen je vertelde dat je een instagrampost had gemaakt toen de silver snoopy aangekondigd werd. Ik beleefde even een clifhanger op het niveau van de Dallas seizoensfinale
Haha ja dat liep iets uit de hand! En ik had het nog duidelijk erbij gezet in de caption. Maarja, dat leest niemand natuurlijk.
Dank je! Dat is ook het idee, alleen is het horloge niet van mij en zijn er recent heftige dingen gebeurd waardoor dit minder relevant is op dit moment.
Gisteren was ik in de auto een half uur aan het luisteren. Mooi en handig om de beelden erbij te zien! Erg leuke podcast en er zaten zelfs nog wat nieuwe verhalen tussen. Morgen verder…
Genoten van jullie podcast. De Speedmaster‑special deel 1 was al de moeite waard, maar deze aflevering zeker ook. @Watchstick_81 bewijst opnieuw dat hij niet alleen op het forum een sterke storyteller is, maar ook in de podcast een geweldige verteller van anekdotes.
Over jouw verhaal over de ontluikende interesse van je dochter en de foto die ze doorstuurde: mijn 3861 Hesalite gaat deze week naar mijn zoon. Hij is jarig en heeft geen idee wat er komt. Voor mij komt er waarschijnlijk een FOIS (de recente) voor in de plaats. Zo blijft het bij één Speedy in de verzameling, zonder dat mijn liefde voor het model minder wordt. Het voelt gewoon goed om dat enthousiasme door te kunnen geven. Hij probeerde zijn Speedmaster‑kriebels tot nu toe te stillen met twee varianten uit de Omega x Swatch‑collab, maar dat is natuurlijk niet het echte werk.
Wat super vet! Hoe oud is hij? Mijn zoontje is 10, die wil van alles wel (en ik ook:sweat_smile:) maar hij heeft nog van die kleine polsjes. Zelfs 36mm is nog veel te groot
Ik wordt over 2 weken 60. Mijn vrouw mag me dus een FOIS cadeau doen . Mijn zoon wordt vrijdag 29, heeft jarenlang judo op hoog niveau gedaan dus zijn polsen kunnen de 42cm van een Speedy heel goed hebben. Dank trouwens voor die leuke Podcasts, ik zit veel in de auto en gedurende langere ritten is het heel leuk om te luisteren. Ik kijk uit naar de volgende.
Is bij jou niet nodig, een toevallig bezoek aan de horloge-boutique op Schiphol en een “mosterd-na-de-maaltijd-appje” naar je echtgenote cq. is klaarblijkelijk afdoende voor een mooi nieuw horloge .