Love 'N watches. Echtpaar wat samen een podcast doet, luistert ook lekker weg vind ik.
Veel van de hier boven genoemde podcasts geprobeerd. Nou ben ik vrij nieuw in ‘podcast-land’… Maar sommige, sterker nog, de meeste podcasts zijn zwaar en langdradig zeg het kan zijn dat we verwend zijn met @Twan en @Sjorsson, die houden het lekker luchtig. Verder vind ik fratello en Casual Watch Talk wel lekker weg luisteren. Maar de meeste zijn inmiddels weer van de speellijst.
Oftewel; ga zo door MvdT! Jullie doen het, voor mij, stukken beter dan veel van jullie (buitenlandse) con-collega’s
Held
Super bedankt man!
Zal ook aan die Brabantse tongval liggen toch lekker hè…
0024 is ook begonnen met een podcast.
Hosts: HF-loze Gandor en Harry.
De eerste aflevering met als gast Pim Koeslag te beluisteren via Spotify:
Net geluisterd, hele toffe vibe en mega gaaf dat Pim v.d. Klaauw over heeft genomen!
Ik ben hier denk ik al te oud voor, ik ga toch niet luisteren naar een paar figuren die babbelen over horloges? Als ik wil babbelen dan babbel ik zelf wel over horloges, snap niet dat een podcast een ding is nu
Ben ook best een ouwe löl. Maar ik vind het heerlijk, dat gelöl over horloges. Kan daar echt uren naar luisteren. Bijvoorbeeld als ik saaie klussen aan het doen ben
of om 's avonds lekker op in slaap te vallen.
O.k., zelf irl over horloges kletsen is natuurlijk veel leuker. Maar helaas zijn er maar weinig mensen in mijn omgeving die hier zin in hebben.
Dus moet ik me behelpen met HF, YT en podcasts.
Door Rob Nudds en Alon Ben Joseph
Significant Watches met o.a. Eric Wind, bekend van zijn ongelofelijk monotone stem en bijdrages aan Hodinkee met Reference Points.
Over het algemeen veel over vintage, veilingen en het echt hoge segment maar luistert soms wel lekker weg. Ben ook door de podcast het boek over Cartier gaan lezen en dat was een goede aanrader
Ik luister graag naar Andy en Tom van Watchfinder: