Poderoso

Vandaag heb ik een bandje ontvangen van @Poderoso . Prima prijs en communicatie, nette verzending. Aanrader.

1 like

Prettig zaken gedaan met @Poderoso . Deed een fair bod en betaalde zeer snel. Voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Ook met mij prettig zaken gedaan.
Goed verpakt, prettig contact, alles zoals het hoort.
Aanrader.

groetjes Lenno

1 like

Heb heel prettig zaken gedaan met @Poderoso. Heel correct en supersnelle levering! Aanrader! :+1:

1 like

Heel prettig zaken doen met @Poderoso. Goede communicatie, snel bomproof verpakt geleverd. Top!

1 like

Netjes verpakte Blumo zonder X ontvangen van @Poderoso. Zeer snelle verzending, soepele communicatie en een goede prijs. Blij mee! Aanrader dus. :smile: :+1:

1 like

Hier ook een goede ervaring met Poderoso. Horloge van hem gekocht. Was zoals besproken, goede prijs, goede communicatie en snel verzonden. Zeker een aanraderđź‘Ť

1 like

Ik heb een horloge aan @Poderoso verkocht, communicatie en betaling vriendelijk, vlot en vertrouwd als altijd. :+1:

1 like

Melle heeft mijn G-Shock overgenomen. Prettige communicatie met een snelle, soepele deal tot gevolg. Fijn!

@Poderoso; heel veel plezier van de G-Shock! :+1:

1 like

Mijn Invicta 1953 aan @Poderoso verkocht. Prettige en duidelijke communicatie, snelle afhandeling. Aanrader.:ok_hand:

1 like

Hamilton Horloge gekocht van @Poderoso.
Duidelijke foto’s / Duidelijk verhaal / vriendelijke man.

Opgehaald bij hem thuis, neemt rustig de tijd.

Aanrader.

1 like

Erg fijne aankoop gedaan, ik kan iedereen @Poderoso aanraden

1 like

Mooi vintage horloge gekocht van @Poderoso
Prettige communicatie, gezellige horloge praat en onder het genot van een bakkie koffie een leuke deal gedaan.

Aanraderđź‘Ť

1 like

Fijn contact met @Poderoso mooi horloge en snel opgestuurd.

Zou zeker opnieuw iets kopen bij Poderoso aanrader. :ok_hand:

1 like