Het uurwerk is een Unitas 6376. Daarvoor moest ik wel het merkje opzoeken, gelukkig heb ik een tijdje geleden een boek kunnen kopen met allerlei logo overzichten erin.
Ziet er weer mooi uit!:~
Ik heb vorige week ook eens peek besteld, geprobeerd op o.a. een gesp van een horloge en die is weer prachtig! Ook nog even de Pierre Laro duiker gedaan en toen we toch bezig waren meteen een stuk aluminium van m’n motor… Man man man dat spul werkt goed!! (tu) Nu MOET ik wel binnenkort eens kijken voor wat goedkope horloges op rommelmarkten e.d. X(
Misschien is het idee voor de “Vrienden van Peek” fanclub nog niet eens zo verkeerd.
Peek is voor oppoetsen echt perfect, mijn Jacques Droz horloge begon zo hard te glimmen dat ik hem als spiegel kan gebruiken. In combinatie met schuren krijg je denk ik alles weer als nieuw, het kost alleen tijd. Maar in ieder geval leuk om te horen dat je net zo enthousiast bent als ik.
Zo grappig, net mail gehad van het bedrijf achter Peek. Ik had ze een link naar een van mijn poetsbeurten en de reactie van NickW van hierboven gestuurd.
[i]"Beste Geert,
Dank u voor uw leuke emailbericht.
We vinden het altijd erg leuk om feedback te krijgen van gebruikers en om te vernemen waar zij het voor gebruiken.
Zoals we op onze site zeggen, het is eigenlijk onmogelijk alle toepassingen voor Peek Polish op te noemen. U heeft inderdaad een prachtig resultaat bereikt op uw horloge! Leuk ook om te lezen dat een ander forumlid zijn horloge met Peek Polish had opgepoetst en vervolgens de uitlaat van zijn motor!
Veel succes met uw leuke hobby en met Peek Polish!
Of wat op hun doosje staat: “Don’t just polish it, PEEK it (for that long lasting shine and protection)!”
Maar het is wel grappig om te lezen dat ze het ook hebben gelezen na je mail Je hebt vind ik dan op z’n minst wel een paar zakjes proefverpakkingen verdient