beetje oppoetsen kan geen kwaad toch?
Voor de band heb je van die mooie pennen voor, werkt super.
Hier een link:
En een cape cod doekje doet ook wonderen.
Ik heb pas een Tissot chrono automatic op geknapt kwam er als nieuw uit, maar niet glimmen.
beetje oppoetsen kan geen kwaad toch?
Voor de band heb je van die mooie pennen voor, werkt super.
Hier een link:
En een cape cod doekje doet ook wonderen.
Ik heb pas een Tissot chrono automatic op geknapt kwam er als nieuw uit, maar niet glimmen.
Cap Cod laat het glimmen… doet echt niets aan de butsen hoor…
klopt als een bus, maar toch glimt mijn horloge niet.
maar met dat polijst doekje kun je wel de meeste krassen weg halen en de butsen met de dremel::o.
moet je wel wat durf voor hebben maar resultaat is super en dan met de scratch pen afwerken en tada
Origineel laten, Roel!
Zo laten!
Wil je er een die er als nieuw uitziet dan had je er zo een moeten kopen.
Groet,
Marc
Zo laten!
Wil je er een die er als nieuw uitziet dan had je
er zo een moeten kopen.Groet,
Marc
Dat is niet echt eenvoudig… zo veel (mooie) Date + Day’s liggen er niet.
Hadden we maar zoiets;

Gr. Roel
Zo laten!
Wil je er een die er als nieuw uitziet dan had je
Marc
Een waar woord! Ik stem voor NIETS doen en dus alle karakter behouden, Krabong style… 
XXoF Schreef:
Zo laten!
Wil je er een die er als nieuw uitziet dan had
je
Marc
Dat is niet echt eenvoudig… zo veel (mooie) Date
- Day’s liggen er niet.
Hadden we maar zoiets;
http://i134.photobucket.com/albums/q109/krabongfot
o/SW-tijdmachine_spot_07c2.jpgGr. Roel
en dan snel even naar de AD om daar tegen weinig Good Old Guldens wat klokjes te scoren. NOS met doos en papieren (droom…)
Hmmm… Meedromen… Paar van die (toen nog) waardeloze Comexies en Milspecs opsnorren… ZUCHT
Als een vintage echt lelijk en niet meer draagbaar is kun je hem wel polijsten en opknappen. Anders gewoon genieten van de mooie gedragen vintage uitstraling! Anders kun je beter een re edition of klassiek nieuw horloge kopen. En de oude rolex horloges die het meeste waard blijven zijn toch echt zo origineel mogelijk met krassen en al. Maar goed dat is mijn mening…
En de oude rolex
horloges die het meeste waard blijven zijn toch
echt zo origineel mogelijk met krassen en al. Maar
goed dat is mijn mening…
Is dat echt zo? Als ik bv een vintage Rolex koop met krassen en butsen is dan de regel dat deze meer waard is dan dat ik hem laat polijsten en poetsen, of is het maar wat een gek ervoor geeft?
Ik wil een beetje een gevoel krijgen en snappen waarom de meeste zeggen dat ze hem niet zouden polijsten, want ik snap het niet, maar dat is misschien mijn tekortkoming.
Groeten,
Dimitri
Originaliteit is het sleutelwoord! Lees maar eens:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,270595,
Helaas zijn de foto’s verwijderd uit het originele topic, die dial zag er echt niet meer uit.
Als een horloge met krassen en butsen meer waard zou zijn waarom haalt “Freddy” deze er meestal uit waar mogelijk is? :S
XXoF Schreef:
Zo laten!
Wil je er een die er als nieuw uitziet dan had
je
Marc
Dat is niet echt eenvoudig… zo veel (mooie) Date
- Day’s liggen er niet.
Gr. Roel
daar heb je gelijk in.
Feit is dat ik vind dat een horloge best zijn geschiedenis/karaketer mag laten zien, en deze ziet er zo al goed uit.
Achter dit horloge zit een mooi verhaal wat voor iemand heel veel waard kan zijn en het is dus maar net wat een “gek” ervoor geeft.
Wat zou dit horloge hebben opgeleverd als het gepolijst was en was opgeknapt?
Maar goed eigenlijk is het ook maar wat je mooi vind en hoe gek je bent om er iets voor te geven.
Als een horloge met krassen en butsen meer waard
zou zijn waarom haalt “Freddy” deze er meestal uit
waar mogelijk is? :S
Wie betaalt bepaalt…