Poljot Automatic

Vraagje:

Bij Poljot24.de de “Poljot automatic traveller watch luxury” gezien voor € 230. Vind het een leuk eenvoudig horloge zonder al te veel poespas. Graag jullie mening.

Bvd
Marten

Kan mijn goedkeuring zeker wegdragen.

Adriaan

Die is echt fraai. Ik zit er ook aan te denken een poljot aan te schaffen. wat zijn de afmetingen van deze? Trouwens, heeft iemand nog tips waar ik er in NL het best eentje kan kopen?

veel plezier van je aanwinst!!

Indien iemand zelf dit horloge heeft en wat foto’s vanuit andere hoeken kan tonen zou dat heel mooi zijn. Ik geloof dat dit de enige weergave momenteel op het net is.

Basko je hebt een PM.

Adriaan

ik heb zelf een alarm traveller, en ben er erg tevreden mee.
die is nog iets soberder, nl geen datum.
hij loopt prima en draagt prettig.
ik heb helaas geen ervaringen met een poljot automaat.
ik zou hem zeker kopen als je hem mooi vind, de prijs/kwaliteit verhouding vindt ik bij Poljot dik in orde.

maar pas wel op, als je eenmaal een rus hebt gekocht volgen er vaak meer !
ik kan het weten, want ik heb ook ‘opeens’ 5 russen :smiley:

Je hebt qua uurwerken twee mogelijkheden, of er zit een Vostok 2416B in, of een ETA 2824-2. Poljot24.de is niets mis mee, kan je gerust kopen.

Arjay

Hoi Marten,

het horloge ik kwestie heb ik zo’n 1,5 jaar en vind het nog steeds het mooiste horloge wat ik heb.

Hier nog even wat foto’s die ik net geschoten heb.

Je moet wel weten dat de binnenste bezel een beetje los zit, waardoor je een kleine tik hoort bij het bewegen van het horloge, dit wist ik van tevoren en heb 'm toch gekocht. Dit is dus niet bij 1 stuk maar bij allemaal, een productiefoutje ofzo.

Evenals de Strela die ik gisteren op ons forum aantrof, vind ik ook dit horloge een goeie “look” hebben. Die Russen worden steeds beter en gaan ook meer aandacht geven aan de vormgeving. Het zijn niet langer twee wijzers op een wijzerplaat. Nogmaals, ik vind ze steeds mooier worden

Basko Schreef:

Die is echt fraai. Ik zit er ook aan te denken een
poljot aan te schaffen. wat zijn de afmetingen van
deze?

39mm doorsnee, 13mm hoog
http://www.poljot24.de/en/pd-1498822970.htm?categoryId=3
. Mooie klok voor weinig!

Poljot:

Van leuk

tot mooi:

Adriaan

Vooruit dan maar, voor iedereen die het nog niet gezien heeft…

Adriaan

vreugd2 Schreef:

Poljot:

Van leuk

tot mooi:

Adriaan

Hallo Adriaan,

Leuke “klokjes” vooral die Strela staat me aan.

Marten

Nog een paar Russen :

Goed zo, Peter.
Ik pak er ook nog een paar uit.


Berkut, een beetje stoffig.


Journey


Kirova


Silver Century

Fijne Paasdagen,

Adriaan

nu nog wat old Strela’s met 3017 caliber en wat 29 steens automaten en het verhaal is compleet.

Arjay

Of deze met het kaliber 31659 met de "hack-funktie :