Het verplichte (!) rijtje:
TE KOOP
Merk en model: Poljot deluxe automatic 29 jewels
Diameter: 34mm
Leeftijd: ± 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1995
Factuur en/of certificaat:/
Originele doos en/of eventuele accessoires:/
Verzendkosten of afgehaald: bespreekbaar
Conditie (krassen, werking etc):In heel goede conditie voor zijn leeftijd. Normale gebruikssporen zijn aanwezig. Het uurwerkt loopt nog een beetje nadat het opgewonden word, maar het stopt snel.
Met een klein onderhoud is dit horloge terug als nieuw. Het kan ook een leuk hobbyproject zijn.
De wijzerplaat is in goede conditie en heeft een mooie patina.
Soort uurwerk en kaliber: automatic 29 jewels shockproof
Vraagprijs: 85€
Dag iedereen,
Dit prachtige horloge zoekt een nieuwe eigenaar.
Ik heb het gekocht in 1995 in Rusland toen ik daar studeerde. Sindsdien was het steeds in mijn bezit. Het is altijd goed verzorgd geweest. Het heeft een mooie sunburst wijzerplaat met patina. Na een kleine opknappingsbeurt is deze helemaal nieuw. Dit kan een leuk hobbyproject zijn. De foto’s spreken voor zich!!
Veel kijkplezier en maak mij een mooi bod!
De NATO strap op de foto’s hoort niet in de prijs.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.