Poljot glaasje vervangen

Dag iedereen

Kben in bezit van poljot bleuangels maar heb krassen op het glas.
Nu was mijn vraag,kan ik dit gewoon laten vervangen bij juwelier of kan ik best naar een horlogemaker gaan?

Zoja weet er iemand één in de regio leuven,Tienen?(Belgïe)
(eventueel de richtprijs voor zoiets?)

Mvg Kristof

De juwelier laat het vervolgens toch door een horlogemaker doen. Als het horloge na het vervangen van het glas nog op waterdichtheid getetst wordt is hiervoor speciale apparatuur nodig. Ik schat dat het niet meer mag kosten dan 40 Euro, afhankelijk van het type glas.

hans

Niemand geen goed adres van een horlogemaker regio Tienen,Leuven,Hasselt,Diest?
mag via Pb

Je zou het volgende eens kunnen proberen (als het geen saffier glas is)
Doe een beetje VIM op een zachte doek en bevochtig het.
Het glaasje langdurig poetsen met dit mengsel.
Af en toe vernieuwen.
Mij heeft het al vaker geholpen.
Als je toch een nieuw laat zetten kun je dit altijd proberen.

kzal het is proberen
bedankt

kristofd Schreef:

Niemand geen goed adres van een horlogemaker regio
Tienen,Leuven,Hasselt,Diest?
mag via Pb

Hallo,

Kom gezellig naar Maastricht! Neem van te voren contact op met www.scorpione.nl en stuur hem foto’s en details door. Het horloge 's morgens brengen, de hele dag winkelen, wandelen, eten & drinken en tegen 16.00 het horloge weer (pieko bello) ophalen…

easy… B)-:)o;)

Gr. Roel

je kunt ook polijstpasta kopen en zelf lekker gaan poetsen, het resultaat zal je verbazen, het is te koop bij de automaterialenwinkel, kost weinig, veel resultaat.
asl de krassen diep zijn, kun je het zelfs eest matschuren met heel fijn warterproof schuurpapier en dan met de pasta de glans weer helemaal terugbrengen!

ik ga er dan vanuit dat het glaasje van plastic is, krassen op echt glas zijn niet te verwijderen.

kzal die in maastricht is opzoeken denk ik,een dagske winkelen ziet die van mij wel zitten denk ik

(tu):D(tu)

Laat even wat weten als je er bent, drinken we een paar Juupke’s :~

gr. Roel

Zuiplap!:)-D

Ja ja.

En daarna het glas vervangen zeker:D
Mooie job zal dat gaan worden :wink:

Groet,

Nico.

kzal wel iets laten weten dan,zal wel nog even duren want heb ni veel tijd de komende weken.

allezz zulle da ga goedkommen ee…:smiley:

Stuur het horloge maar op. Voor 20,00 euro heb je een origineel nieuw glas.

Gr. Hugo.