Poljot "in den vreemde"

Vlak voor mijn vakantie kocht ik bij een forumlid onderstaande Poljot. Ik had gehoopt dit klokje mee te kunnen nemen op vakantie, maar toen de dag van vertrek aanbrak had ik nog niets ontvangen.Na de laatste check-up ( je weet wel: is het gas uit, heb ik alle sleutels,zit mijn vrouw al in de auto etc.) stapte ik in de auto om nu echt te vertrekken. Op dat moment komt onze postboodste(is dit eigenlijk wel het juiste woord voor een vrouwelijke postbode?) de hoek omscheuren op haar brommertje en zwaait driftig naar ons met een pakje in haar hand. Het zal toch niet waar wezen? Wel waar dus. Pakje net op tijd aangekomen. Ik neem mezelf voor het keurige pakje pas te openen in Zuid Frankrijk. Het viel niet mee,maar ik heb mijn geduld weten te bewaren. Net onder Lyon, in een middeleeuws dorpje het pakje geopend. Aangezien het gebruikelijk is om een pb te sturen na ontvangst, heb ik dus een foto gemaakt van deze mooie Poljot en als ansichtkaart/c.q. persoonlijk bericht naar de verkoper gestuurd. Mijn vakantie kon niet meer stuk.
arrie rombout
rombo319

Wel Arrie, ik bewonder je om je geduld… Deze (lange) rit moet een echte “kwelling” geweest zijn ? :smiley:

Met Welgemeende Groeten,

Morse.

PS: en nog mooi weer erbovenop, dat kan inderdaad nooit meer stuk !

Mijn beste,

Tja, “geduld is een schone zaak“.

En dat is voor deze Poljot wel erg op zijn plaats. Een zeer fraai horloge.
Een horloge welke de eenvoud der tijdmeting combineert met de klassieke schoonheid van een tijdloos ontwerp.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze klassiek schoonheid.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi ding, gefeliciteerd! En wel knap dat je zolang het pakje dicht hebt kunnen laten:)

leuk verhaal, en een mooie poljot om te zien !

Hoi Arie,

Mooie Poljot, op een mooie locatie!
Dit zou wel een leuke rubriek kunnen worden, horloges op reis :slight_smile:

Ik meen me te herinneren dat er ook een horloge fabrikant is die dat op zijn website doet, weet alleen niet meer welke.

Groeten,

Martin

Leuk verhaal, leuk horloge! :slight_smile:

mooi verhaal leuk dat jij hem nog heb mee kunnen nemen op vacantie goed hoor dat geduld mooie kloeke klok prettige vakantie verder gr hans

Klassiek horloge … zo wil ik er ook nog wel eentje …
Ik zie dat je naar een wijnstreek bent geweest … liefhebber? :slight_smile:

Jazeker, een wijnliefhebber. Heb sinds enkele jaren een bescheiden wijngaardje achter mijn huis. 30 stokken, is toch al eens gwoed geweest voor 100 liter. Ben nu wat kieskeuriger en prefereer kwaliteit boven kantiteit.

Leuk verhaaltje met een mooie foto erbij, chique horloge. (tu)

PS: Het is geen postboodste maar gewoon een vrouwelijke postbode :slight_smile:
Dat wist jij toch ook wel, Paul G (:P)

Gelukkig dat 'ie nog net op tijd over kwam. Het was idd een bijzonder leuk en origineel idee om als een ontvangstbevestiging een kaart/foto te sturen. Daarom hierbij een foto van een foto;)