Iemand een tip waar ik een aan een onderdeel voor mijn poljot kan komen.
De horlogemaker meld niet aan een “hebel” te kunnen komen voor mijn poljot aeronavigator.
De verkoper (juri levenberg)meld dat hij geen onderdelen verkoopt maar het horloge wel kan maken.
Indien je kan zien welk caliber uurwerk er is gemonteerd, kan je het zoek gebied verruimen.
Ik weet zeker dat jou uurwerk ook in andere merken horloges is gemonteerd. Je zou dan ev bij andere merken kunnen informeren.
Succes!
Overigens kan ik mij voorstellen dat je hem gerepareerd wilt hebben, het is een mooie klok!
Mvrgr, Erik
Als ik het goed zie dan is dit eentje met een Molnija 3602, dit is geen uurwerk van Poljot.
En het horloge is een Moscow Classic
Ik heb er dit topic al eens al gewijd.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,321472,321472#msg-321472
Is moscow classic een merk of een lijn?
Ik vermoed dat ik foto’s van het uurwerk zal moeten maken om duidelijkheid te krijgen.
Volgens de Moscow Classic website waren ze eerst een distributeur van Poljot.
En zijn ze vanaf 2002 een eigen merk begonnen die zelf horloges produceert.
Volgens de site van moscow classic zou er een molnija 3105 onder de kap moeten zitten.
Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Wordt vervolgd
Weet je het zeker?
Die 3105 is een poljot uurwerk, en die zit bij Moscow classic volgens mij alleen maar in de South Pole. Dat is een uurwerk met datum, die van jou niet.
Jij hebt een aeronavigator met een kleine secondewijzer die niet in de midden zit en zonder datum.
Die zijn er volgens mij alleen maar met een molnija 3602 en 3603(gelijk aan de 3602 maar dan met shock protection)
Het blijkt inderdaad een molnija 3602 uurwerk te zijn.
Iemand een idee waar ik terecht zou kunnen voor onderdelen?
Misschien is het een idee om op eBay een donor horloge te scoren.
Het is geen zeldzaam uurwerk en hoeft dus ook niet duur te zijn.
Julian levert ook geen losse onderdelen
Waarom stuur je het horloge niet op naar Juri?
Heb vorige maand al kosten gemaakt bij een eerdere reparatie en voor de vervanging van dit onderdeel worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Maar dan moeten we natuurlijk wel aan het onderdeel komen.
Anders gaat het idd naar juri