Poljot site?

Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar de poljot night hunter. Nu heb ik mijn andere horloge via iemand van het forum gekocht maar deze persoon had dit model niet en verwees mij door naar poljot24.de. Hier verkopen ze hem idd maar nu was mijn vraag of er hier nog mensen zijn die hun poljot horloges via een andere site kopen zodat ik een beetje kan vergelijken. Bedankt voor de reacties

Ik heb er niet gekocht, maar probeer deze eens:

http://www.poljot1.com/
http://www.poljotuhren.de

Groeten,

Martin

Ik heb zeer goede ervaringen met poljot24.de. Goede en vriendelijke service. Prijzen liggen vrij netjes. Poljot.com is volgens mij wat duurder, maar heeft wel sommige modellen die poljot24 niet heeft geloof ik.

En we hebben nog een forumlid die in Poljot’s doet volgens mij.

En anders gewoon op Ebay.com kijken. Kom je ook wel Poljot shops op tegen.

Groeten,
Niels

Niels2 Schreef:

En we hebben nog een forumlid die in Poljot’s doet
volgens mij.

Dat is Adriaan, ofwel ‘vreugd2’ op het forum. Je kunt kijken of hij wat aanbied op het verkoopgedeelte, of hem even een berichtje sturen.
Hij zit ook op Marktplaats, maar daar weet ik zijn alias niet van.

Alias van Adriaan/vreugd2 op Marktplaats is Poljotnl (uit Leidschendam). Heb recent een Strela bij hem gekocht. Let op: er is ook een Nederlandse website met dezelfde naam maar, voor 99% zeker, zit daar iemand anders achter. Volgens mij heeft hij het genoemde model niet op marktplaats staan. Andere alias van hem op marktplaats zijn “diverwatches” en “watchmore”.

Succes ermee!

Vr. groet,

Marco

emveezet Schreef:

Alias van Adriaan/vreugd2 op Marktplaats is
Poljotnl (uit Leidschendam). Heb recent een Strela
bij hem gekocht. Let op: er is ook een Nederlandse
website met dezelfde naam maar, voor 99% zeker,
zit daar iemand anders achter. Volgens mij heeft
hij het genoemde model niet op marktplaats staan.
Andere alias van hem op marktplaats zijn
"diverwatches" en “watchmore”.

Succes ermee!

Vr. groet,

Marco

Hier heb ik idd contact mee gehad en al eerder met tevredenheid een poljot horloge gekocht, maar hij kon niet aan dit model komen