Vandaag me colectie mogen verijken met deze Poljot Traveller chronograph. Limited edition
020 van de 999 Mooie bijkomstigheid de 020 in mijn geval dan.
Caliber P3133 Nu heb ik het idee dat ik zeker niet teveel betaald heb. Maar ben ergens toch wel een beetje nieuwschierig om te weten wat ik om mijn pols heb omtrend waarde. Al zou hij een paar tientjes zijn, of paar honderd, hij doet er niet minder om. Maar een indicatie is altijd wel fijn.
Mooi bamdje word nog besteld, ben nog in de twijfel welke het gaat worden.
Extera informatie is trouwens ook erg welkom. Mijn zoek skills zijn nog in ontwikkeling.
Lijkt wel erg veel op een speedmaster
Voor deze prijs heb je een nieuwe met garantie. Goede leverantier. Ter indicatie zoals je vroeg. Mooi model en degelijk uurwerk. Leuk om de kleine verschillen te zien tussen die van jou en deze laatste. Er nog meer varianten gemaakt. Dit zijn in feite horloges uit oude voorraad. Bij Poljot24 krijgen ze eerst nog een beurt voordat ze naar de klant gaan.
Ik ben een tevreden eigenaar, ik denk dat ik wat geluk heb, bedankt voor de informatie. De glazen bodem spreekt me ook aan. tnx voor de link.
Om bij te bestellen? Ja die had ik ook al eens op een Okeah model. Mooie toevoeging. En graag gedaan.
Uhm, je koopt iets en zoekt niet eerst op het net naar de waarde wat het ongeveer zou moeten kosten? Dit kan alleen in 020 .
Veel plezier er mee .
Reageer je bij iedereen zo? Dan zal je wel druk zijn hier op het forum. suc6 jonge.
Hoe werkt die wereldtijd functie nou?