Poljot

Vandaag na lange tijd mijn Poljot teruggevonden. Om de een of andere reden lag hij tussen de schone handdoeken :slight_smile:
Om onze hereniging te vieren heb ik hem(of haar) een nieuw bandje cadeau gedaan, en dat vond ik wel reden om hier een post over te maken, het heeft het horloge zo mooi opgehaald, ik vind hem ineens helemaal ‘nieuw’


Zo zag het er eerst uit, met staal vond ik hem een beetjev’kermis-achtig’ ogen.


Donkerbruin croco oogt gelijk een stuk chiquer!


Zo, nog eentje voor de mooi :slight_smile:

Met vriendelijke groet,

Stefan

je hebt een “goeie” foto van het nieuwe bandje gemaakt
maar nou jok ik toch wel een beetje boel! zwart of bruin?

Leuke Poljot datum onderin maakt hem mooi.
Leren bandje staat hem beter dan metalen.

Volgens mij heeft deze een Vostok 2414 uurwerk. Superdegelijk met een mooie zware klik als je de datum verstelt. Simpel en strak. Hartstikke leuk. En inderdaad, met stalen band is hij een beetje ordi. Leer staat hem goed.
Veel plezier met je hernieuwde aanwinst.
Bij deze een vergelijkbaar klokje.

Adriaan

Speciaal voor jou heb ik nog een extra foto gemaakt en goed mijn best gedaan met de licht instellingen van mijn camera, maar dit is het beste wat ik ervan kan maken RHV.

Het is toch echt donkerbruin, in het echt staat het in iedergeval erg mooi :slight_smile:

Die datum onderin is apart he? Vond ik ook al, en dat terwijl ik met iets heel anders in mijn hoofd zat. Ik wist weinig van Russische horloges en heb de Russische oma van mijn vriendin gevraagd of ze een horloge voor me mee wou nemen uit Rusland. Ik vroeg nadrukkelijk of het met stalen band kon zijn ivm zwemmen enzo, hier had ik dus niet op gerekend maar ik ben er evengoed heel blij mee.

Groeten,

Stefan

Neeen, er zit in deze echt een Poljot caliber in dit geval een 2614.2B.

Arjay

Misschien eens wat vaker douchen stefan wie wat wat je allemaal nog tegenkomt :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: (:D(:D(:smiley:

eric128 Schreef:

Misschien eens wat vaker douchen stefan wie wat
wat je allemaal nog tegenkomt

Ik vind dit wel een sterke opmerking.

Gr.JanJ.

ik dacht er ook al aan
:wink: 
super :smiley:

Haha, bedankt voor jullie zorg om mijn hygiëne :smiley:
Maar ik verwacht voorlopig geen schatten meer te vinden tussen het linnengoed, de Poljot was nl kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing.
Nog steeds geen idee hoe hij daar terecht is gekomen, maar voorlopig dus geen vaste topics over mijn vondsten tussen de handdoeken :smiley: