No problemo…
Ik zou haast zeggen “uiteraard” geen bezwaar.
Gewoon doen, zoals reeds door een aantal aangegeven het liefst zonder geluid en geen banners die als je met de muis eroverheen gaat 10 keer groter worden.
Geen bezwaar gewoon doen een eigen bijdrage is ook prima
Mits stijlvol en niet te onrustig is een banner geen probleem.
Ook een vrijwillige bijdrage van mijn kant is absoluut geen issue.
Bas
Ik heb eveneens geen bezwaar tegen banners, mits enigszins terughoudend: geen geluid en teveel bewegend beeld. Ik vind dit forum zo’n oase van rust, juist door het ontbreken van reclame, in welke vorm dan ook.
Vandaar dat ik ook geen enkel bezwaar heb tegen een vergoeding, ik heb dat er graag voor over, alleen al omdat ik het onredelijk vind als Henrik alle kosten zou moeten dragen voor iets waar wij allen plezier aan beleven. En zeker als ik zie wat er aan horloges gekocht en verkocht wordt, dan denk ik dat er bij de meeste leden wel een bijdrage vanaf kan:~
Stef
banners is ok, graag not-intrusive, en horlogegerelateerd zou helemaal prima zijn!
en vrijwillige bijdrage doe ik graag aan mee, mits ik dan wel een sticker of button krijg

Ik doe mee, maar dan wil ik wel een Meistersinger button hebben:)-D
ik ben bang dat banners al gauw gaan overheersen… als’t allemaal een beetje binnen de perken blijft moet het maar… overigens zou ik ook geen moeite hebben met een vrijwillige bijdrage…
gr
klaas
Ik sluit mij volledig aan bij de meerderheid. Banners geen probleem, mits niet te opzichtig bewegend, flitsend en lawaaierig. Vrijwillige bijdrage geen probleem.
Ik stem ook voor, ik hoop alleen dat ze niet te veel kB worden. Dus sowieso geen bewegende! Ikke lees zeer regelmatig op mijn telefoon namelijk…
Overigens kan het de uitstraling van het forum nog best ten goede komen!
Ik vind een vrijwillige bijdrage ook geen probleem, misschien is een kleine verplichte bijdrage zelfs wel een goede filter… (tu)
Dat zijn reacties waar je wat mee kunt! Hartelijk dank.
Een vrijwillige bijdrage is op zich een aardig idee en ik waardeer het ook zeer dat zo velen bereid zijn hier aan mee te doen. Ik heb wel eens gepost dat ik niet aan commercie ging doen omdat het forum gemaakt wordt door de gebruikers, waarom zou ik daar aan moeten verdienen? Nu ga ik er denk ik nog steeds niet zo snel aan verdienen, maar de gebruiker hoeft in ieder geval niet te betalen, ook niet vrijwillig.
Ik weet zeker dat er voldoende animo is onder adverteerders om kosten die ik er de afgelopen 5 jaar aan heb gehad (inclusief verbouwingen) en de toekomstige kosten te gaan dragen.
Ik zal er eens over na gaan denken hoe dit vorm te geven (deze topic heb ik eigenlijk in een opwelling gemaakt). Er zijn wat problemen, als er banners komen moeten die niet de navigatie of snelheid beïnvloeden. En een adverteerder moet ook niet verwachten dat ze door te adverteren minder kritisch tegemoet zullen worden getreden door gebruikers en misschien wat hulp krijgen van de beheerders. Andersom moet het natuurlijk ook niet zo zijn. De bannerruimte(s) moeten los staan van het forum.
Geen enkel bezwaar.
Ik ben er wel vanuit gegaan dat je banners uitkiest van horloge verkoopsites
zodat we nog mooie foto’s kunnen kijken ook.
B)-
Of zijn we dan geen objectief forum meer…moeilijk :S
Vrijwillige bijdrage lijkt me ook prima, maar als je het kunt financieren uit
banners lijkt me helemaal perfect. Houdt je er misschien nog wat aan over ook.
Geen bezwaar, als ze maar niet van neppers/replica’s zijn:D
Een bijdrage is overigens ook geen bezwaar!
Geen enkel probleem mee.
Groeten,
JohnSr
Ik heb totaal geen problemen met banners of een vrijwillige bijdrage.